از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22906

100 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام حیدر مصلحی دوشنبه شب در چهارمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی شاهرود در مسجد امام جعفر صادق (ع) افزود : دشمن عوامل نفوذی زیادی را برای به زانو در آوردن نظام اسلامی ایران بکار گرفته ، اما مقاومت مردم ایران همه نقشه های آن ها را خنثی کرده است. وی […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام حیدر مصلحی دوشنبه شب در چهارمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی شاهرود در مسجد امام جعفر صادق (ع) افزود : دشمن عوامل نفوذی زیادی را برای به زانو در آوردن نظام اسلامی ایران بکار گرفته ، اما مقاومت مردم ایران همه نقشه های آن ها را خنثی کرده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از پنج سال گذشته تا کنون برای خطر نفوذ دشمنان تذکرهای جدی می دهند ، بنابراین مسوولان باید به این توصیه ها توجه جدی بکنند.
حجت الاسلام مصلحی با بیان این که برخی در داخل کشور دل به آمریکابسته اند ، گفت : مردم ایران اسلامی با پیروی از رهبری انقلاب اجازه نخواهند داد ، نقشه های دشمنان در ایران اجرا شود.
وی شهدای انقلاب اسلامی را پیرو سالار شهیدان امام حسین (ع) خواند و گفت: ایثار شهدا و خانواده ایثارگران موجب فراگیر شدن مقاومت در برابر استکبار جهانی شد .
وزیر اطلاعات دولت دهم شهید حججی را یکی از ثمرات نظام اسلامی خواند و گفت: ۹ ثانیه فیلم از این شهید در فضای مجازی منتشر شد و مقاومت واقعی را به مردم دنیا نشان داد ، استکبار از انتشار این فیلم نتیجه معکوس گرفت .
در جریان نهضت انقلاب اسلامی ، مردم شهید پرور شاهرود هشت شهید تقدیم نظام اسلامی کردند.
۷۳۵۸/۶۱۶۷ خبرنگار: سروش مولانا *** انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر اطلاعات


دولت دهم


شاهرود

نظرات بسته شده است.