از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22648

241 بازدید

به گزارش خطرنگار، کلر ژوبرت شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای کانون فراگیر کودکان و نوجوانان بندرعباس اظهار داشت: داستان را تنها برای کودکان و نوجوانان می نویسم و دلم می خواهد با نوشتن داستان دنیای کودکان را شاد کنم.وی در خصوص انگیزه خود از نوشتن کتاب «در جست ‌و جوی خدا» افزود: خدا برای […]

به گزارش خطرنگار، کلر ژوبرت شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای کانون فراگیر کودکان و نوجوانان بندرعباس اظهار داشت: داستان را تنها برای کودکان و نوجوانان می نویسم و دلم می خواهد با نوشتن داستان دنیای کودکان را شاد کنم.
وی در خصوص انگیزه خود از نوشتن کتاب «در جست ‌و جوی خدا» افزود: خدا برای من مهم است و زمانی که مسلمان شدم متوجه شدم در تمام لحظه های زندگی می توانم با خدا باشم، برای همین دوست دارم کودکان نیز همیشه به یاد خدا باشند و از خدا کمک بگیرند و بدانند که خدا همیشه با آن هاست.
نویسنده مسلمان فرانسوی مقیم ایران افزود: بسیاری از کودکان زمانی که بزرگ می شوند نقاشی را کنار می گذارند اما من چون از کودکی نقاشی می کردم نقاشی را ادامه دادم و این باعث شدم در کنار نویسندگی، کار تصویرگری کتاب هایم را خود انجام دهم.
ژوبرت ادامه داد: انتخاب تکنیک نوشتن و تصویرگری بستگی به سلیقه نویسنده و نوع داستان دارد، که تلاش کردم به سبک و شیوه ‌ای بنویسم که بتوانم پیام‌ های اصلی را به سهولت در اختیار مخاطب قرار دهم.
وی توصیه کرد: کودکان و نوجوانانی که نقاشی می کنند و به نوشتن داستان علاقه دارند باید هنر تصویری گری و نوشتن را در کنار هم داشته باشند، زیرا تصویری گری در کنار نوشتن داستان ها بسیار لذت بخش است.
کلر ژوبرت در سال ۱۹۶۱ میلادی در یک خانواده مسیحی در پاریس متولد و بزرگ شد. در ۱۹ سالگی پس از جست ‌و جو در دین ها و مکتب های مختلف مسلمان شد و بعد با یک دانشجوی ایرانی ازدواج کرد. وی سال ها مقیم ایران بوده و در حوزه کودک و نوجوان مشغول نویسندگی و تصویرگری است.
کتاب ‌های «در جست‌ وجوی خدا»، «امین ‌ترین دوست»، «قصه مارمولک سبز کوچولو»، «کلوچه ‌های خدا» و «خداحافظ راکون پیر» تعدادی از نوشته‌ های کلر ژوبرت نویسنده حوزه کودک و نوجوان است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور چاپ و منتشر شده است.
۷۱۹۵/۷۴۰۸
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام خطرنگار، هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


کودک و نوجوان


هرمزگان

نظرات بسته شده است.