از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22412

149 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، در این مسابقات که در مجموعه اکسین آمل برگزار شد ، در جدول گروه ( آ A ) که ۸۲ شطرنج باز با رتبه استاد بزرگی داخلی و خارجی حضور دارند ، احسان قائمی مقامی ، آرین غلامی ، علیرضا فیروزجاء ، پرهام مقصودلو ، میترا حجازی پور ، سارا […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، در این مسابقات که در مجموعه اکسین آمل برگزار شد ، در جدول گروه ( آ A ) که ۸۲ شطرنج باز با رتبه استاد بزرگی داخلی و خارجی حضور دارند ، احسان قائمی مقامی ، آرین غلامی ، علیرضا فیروزجاء ، پرهام مقصودلو ، میترا حجازی پور ، سارا سادات خادم الشریعه و مبینا علی نسب از ایران به همراه شطرنج بازان مطرح روسی و اوکراینی پیروز شدند.
تساوی ‘ سرگئی کاسپاروف ‘ شطرنج باز روسی برابر حریف ارمنستانی و شکست ‘ پویا ایدنی’ از خوزستان و نفر اول ریتینگ ایران برابر ‘ نیما حسین زاده’ از آذربیجان شرقی از شگفتی های مرحله نخست این مسابقات در جدول گروه (آ A) بوده است.
همچنین در جدول گروه (بی B) این مسابقات که ۲۷۱ نفر حضور دارند ، پیروزی ‘ علی میری ‘ شطرنج باز ۱۲ ساله مازندرانی برابر محمدرضا خورشیدی از آذربایجان شرقی با ریتینگ ۲۱۰۰ از نتایج جالب این گروه ثبت شده است.
مرحله دوم این مسابقات از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت ۳۵۳ شطرنج باز داخلی و خارجی از ۲۴ کشور دنیا شامگاه شنبه در مجتمع تجاری و رفاهی اکسین شهرستان آمل آغاز شد و تا روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات ۴۶ شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی به همراه شطرنج بازان ملی پوش و مدعی استانهای کشور حضور دارند.
این مسابقات در ۲ جدول استادان بزرگ شطرنج و آماتورها برگزار می شود که ۸۲ شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول (آ A) در ۹ دور و ۲۷۱ نفر نیز در جدول گروه (بی B) در ۱۱ دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.
برای نفرات برتر این مسابقات در مجموع حدود ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی تعیین شده است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


ورزش


اکسن کاپ


مسابقات شطرنج فجر


مازندران

نظرات بسته شده است.