از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22393

163 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی محمد احمدی عصر شنبه در آیین افتتاح سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج اظهار داشت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر و سینما در کشور مطرح هستند.وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد سرشار از هنر بوده و علاوه بر داشتن هنرمندان مستعد دارای […]

به گزارش خطرنگار، علی محمد احمدی عصر شنبه در آیین افتتاح سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج اظهار داشت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر و سینما در کشور مطرح هستند.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد سرشار از هنر بوده و علاوه بر داشتن هنرمندان مستعد دارای مردم هنردوست است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی عرصه‌های هنر این استان اعم از سینما، تئاتر، شعر و موسیقی مورد حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی استان قرار خواهند گرفت.
احمدی عنوان کرد: در این صورت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش در سطح ملی به منصه ظهور می‌رسد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و سازمان سینمایی وزارت ارشاد قرار شد تا پایان امسال علاوه بر ساخت پنج فیلم کوتاه و یک فیلم مستند چند دوره آموزشی نیز در حوزه سینما و فیلمسازی در استان برگزار شود.
رضا دهبانی پور اظهار داشت: برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر فرصتی ارزنده برای این استان بوده و می‌تواند کمک بسزایی به اعتلای روزافزون هنر سینما و تئاتر در استان کند.
وی افزود: ۱۷ فیلم این جشنواره ساعت ۱۰ صبح و از ۱۴ تا ۲۲ بهمن امسال به‌طور رایگان برای دانش آموزان یاسوج و دهدشت به نمایش گذاشته می‌شود و عصرها نیز در ۲ سانس ۱۶:۳۰ و ۱۹ در سالن سینما هنر یاسوج و سالن سینما دهناد دهدشت اکران خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان ظرفیت قابل قبولی به لحاظ هنر، هنرمندی و تولیدات هنری دارد.
وی عنوان کرد: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد سفیران فرهنگی و بخشی از هویت، تاریخ و تمدن غنی این استان هستند و توانسته‌اند در کشور درخشیده و افتخارآفرینی کنند.
هفت عضو فعال سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


فیلم


فیلم فجر ۹۶


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.