از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22322

125 بازدید

به گزارش روز شنبه خبرنگار خطرنگار، از رم، در این پایگاه (www.irancultura.it) علاوه بر اطلاعات جامع ایران شناسی، بخش هایی نظیر اطلاعات تفصیلی گردشگری ۳۱ استان ایران؛ کتابخانه برخط ایرانشناسی؛ بانک اطلاعاتی اسناد روابط دو جانبه ایران و ایتالیا و… نیز در قالب ۷۵۰ صفحه همراه با ۱۵۰۰ تصویر فراهم آمده است. محتوای این پایگاه […]

به گزارش روز شنبه خبرنگار خطرنگار، از رم، در این پایگاه (www.irancultura.it) علاوه بر اطلاعات جامع ایران شناسی، بخش هایی نظیر اطلاعات تفصیلی گردشگری ۳۱ استان ایران؛ کتابخانه برخط ایرانشناسی؛ بانک اطلاعاتی اسناد روابط دو جانبه ایران و ایتالیا و… نیز در قالب ۷۵۰ صفحه همراه با ۱۵۰۰ تصویر فراهم آمده است.
محتوای این پایگاه با منطق نوین مدخل بندی تحلیلی، با امکان دسترسی متنی – تصویری در ساختار گرافیکی و مخاطب شناسی منطبق شده و امکان دریافت بازخورد کاربران و قابلیت توسعه مشارکتی را نیز دارد.
طراحی واکنش گرای (Responsive) این پایگاه، امکان استفاده بهینه از قابلیت های آن را در رایانه های شخصی ثابت و همراه، تبلت ها و تلفن های همراه و… در سیستم های عامل مختلف مهیا می سازد.
رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا ضمن دعوت همگان به بازدید از این پایگاه، خواستار همکاری در تولید محتوا و دریافت پیشنهادات سازنده بازدیدکنندگان شده است.
اروپام**۴۶۱**۱۴۸۶**

انتهای پیام /*


فرهنگی


سایت جامع ایران شناسی


گردشگری


ایتالیا رم

نظرات بسته شده است.