از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22086

139 بازدید

به گزارش خطرنگار، ،’انور قرقاش’ وزیر مشاور در امور خارجی امارات در صفحه توییتر خود ادعا کرد، کشورش وعربستان با یکدیگر در زمینه یکسان سازی مواضع نسبت به بحران یمن ودیگر مسائل، مشارکت راهبردی دارند. وزیر مشاور امارات در امور خارجی در توییتر نوشت: لازم است به فتنه جویان وکسانی که دوست دارند ازآب گل […]

به گزارش خطرنگار، ،’انور قرقاش’ وزیر مشاور در امور خارجی امارات در صفحه توییتر خود ادعا کرد، کشورش وعربستان با یکدیگر در زمینه یکسان سازی مواضع نسبت به بحران یمن ودیگر مسائل، مشارکت راهبردی دارند.
وزیر مشاور امارات در امور خارجی در توییتر نوشت: لازم است به فتنه جویان وکسانی که دوست دارند ازآب گل آلود ماهی بگیرند تاکید کنیم موضع امارات بازتاب جهت گیری های عربستان است ما با ریاض ،مشارکت راهبردی در خصوص یمن و فراتر از آن داریم.
شهر عدن در جنوب یمن طی روزهای اخیر شاهد درگیری های خونین میان نیروهای مسلح شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات ونیروهای گارد ریاست جمهوری مستعفی یمن بود که بر اثر آن ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان برای برقراری آتش بس جلسه فوق العاده تشکیل داد.
همچنین یک هیات سعودی اماراتی بلند پایه چهارشنبه گذشته برای اطمینان از برقراری آتش بس میان دو طرف درگیر وارد عدن شد.
اخبار رسیده حاکی است اختلاف عربستان وامارات برسر بحران عدن در جنوب یمن به شکلی است که ابوظبی نیروهای شورای انتقالی جنوبی وریاض هم نیروهای عبد ربه منصورهادی رئیس جمهوری مستعفی وفراری را حمایت می کند.
خاورم** ۱۴۵۳ *شبس*۱۴۸۸ *مترجم: آمنه دهقان*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر مشاور


امارات


عربستان

نظرات بسته شده است.