از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21330

123 بازدید

به گزارش خطرنگار، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با فرماندهان سپاه، مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور موفقی داشته و تلاش این نهاد در برطرف کردن محرومیت مناطق مختلف استان بوشهر قابل […]

به گزارش خطرنگار، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با فرماندهان سپاه، مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور موفقی داشته و تلاش این نهاد در برطرف کردن محرومیت مناطق مختلف استان بوشهر قابل ستایش است.
وی اضافه کرد: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی طرح های محرومیت زدایی عمرانی و زیرساختی در دهستان های یاد شده آغاز می شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: برای اجرای این طرح‌های محرومیت زدایی ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که ۶۰ میلیارد ریال آن توسط استانداری بوشهر و مابقی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر تامین اعتبار می شود.
گراوند بیان کرد: در این زمینه کمیته مشترکی با همکاری معاون امور عمرانی استانداری و دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر تشکیل خواهد شد.
وی با قدردانی از تلاش‌های حوزه محرومیت‌زدایی بویژه در روستاها و نقاط محروم استان بوشهر افزود: همواره تلاش برای افزایش رضایت مردم بویژه مردم ساکن در نقاط محروم و روستاها مورد توجه است که در این ارتباط خدمات سپاه در این عرصه قابل توجه و تقدیر است.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*


اجتماعی


محرومیت زدایی


سپاه


بوشهر

نظرات بسته شده است.