از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21216

83 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی شورای راهبری روابط خارجی، سید کمال خرازی با تشریح سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست ایران در جهت امنیت و ثبات منطقه‌ای است و حضور ایران در کشورهای عراق و سوریه، در راستای مبارزه با تروریسم و امنیت ایران و کشورهای دوست بوده است.رئیس شورای […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی شورای راهبری روابط خارجی، سید کمال خرازی با تشریح سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست ایران در جهت امنیت و ثبات منطقه‌ای است و حضور ایران در کشورهای عراق و سوریه، در راستای مبارزه با تروریسم و امنیت ایران و کشورهای دوست بوده است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی افزود: تا زمانی که اروپا به برجام متعهد باشد و جریان فعالیت‌های اقتصادی ادامه یابد، ایران نیز به برجام متعهد خواهد بود.
لارس نوردروم سفیر نروژ در ایران نیز در این دیدار تاکید کرد: کشورش و اروپا به برجام متعهدند و به همین جهت، فعالیت‌های اقتصادی خود را با ایران ادامه خواهند داد.
وی افزود: با وجود فشارهایی که از جانب دولت آمریکا در رابطه با برجام اعمال می‌شود، تلاش می‌کنیم پروژه‌های خود با ایران را به‌پیش ببریم.
سیام**۹۳۱۴**
تنظیم: داود توسلی**انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


خرازی


برجام


نروژ

نظرات بسته شده است.