از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21011

64 بازدید

به گزارش خطرنگار، از تارنمای خبری روزنامه ‘نیشن ‘ پاکستان، سخنگوی وزارت دفاع ملی چین در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرده که دولت پاکستان برای ایفای نقش مهم تر و موثرتر برای توسعه همکاری های نظامی امنیتی و دفاعی در منطقه و جهان در چارچوب سازمان همکاری های شانگهای اعلام آمادگی کرده است. به گفته […]

به گزارش خطرنگار، از تارنمای خبری روزنامه ‘نیشن ‘ پاکستان، سخنگوی وزارت دفاع ملی چین در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرده که دولت پاکستان برای ایفای نقش مهم تر و موثرتر برای توسعه همکاری های نظامی امنیتی و دفاعی در منطقه و جهان در چارچوب سازمان همکاری های شانگهای اعلام آمادگی کرده است.
به گفته ‘وو کیان’ سخنگوی وزارت دفاع ملی چین، نماینده پاکستان در اجلاس سران وزارتخانه های امور دفاعی عضو سازمان همکاری های شانگهای نیز شرکت کرد ومقرر شد که پکن و اسلام آباد بیش از گذشته با همدیگر در زمینه نظامی همکاری کنند.
‘وو کیان’ گفت:پاکستان به عنوان کشوری که تازه به عضویت سازمان شانگهای درآمده است در پی آن است تا نقش مهم تری برای تامین امنیت و ثبات در منطقه داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور دفاع ملی چین گفت : با توجه به تحولات جدید در منطقه برگزاری اجلاس مقامات و نمایندگان اعضای امور دفاعی شانگهای از آن جهت دارای اهمیت است که این نشست فرصت تازه ای برای تعمیق و توسعه همکاری های دفاعی و امنیتی در چارچوب سازمان همکاری های شانگهای فراهم می کند.
وی با اشاره به اهداف برنامه های دفاعی و امنیتی سازمان همکاری های شانگهای گفت: وزرای امور دفاع و فرماندهان ارتش عضو سازمان همکاری های شانگهای در نشست آتی خود تلاش می کنند تا در راستای اهداف تعیین شده در این سازمان از جمله افزایش اعتماد و منافع متقابل، برابری، مشورت ، احترام به تمدن ها و پیروی از توسعه مشترک، اقدام برای ایجاد ثبات وامنیت در منطقه و توسعه مکانیسم همکاری های امنیتی و دفاعی گام بردارند.
قرار است برنامه های همکاری های دفاعی و امنیتی کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در سال ۲۰۱۸در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
آساق**۶۱۲۵**سیدبهادر حسینی

انتهای پیام /*


سیاسی


چین و پاکستان


همکاری نظامی


همکاری منطقه ای

نظرات بسته شده است.