از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20912

422 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی فراکسیون امید مجلس، محمدرضا عارف با اشاره به برف شب‌گذشته شهر تهران افزود: متاسفانه هم اتوبان‌های پایتخت و هم اتوبان‌های تهران-قم و تهران-کرج بعد از بارش برف وضعیت نابسامانی پیدا کردند و مردم ساعت‌ها در این اتوبان‌ها معطل ماندند. وی با بیان اینکه گله جدی داریم […]

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی فراکسیون امید مجلس، محمدرضا عارف با اشاره به برف شب‌گذشته شهر تهران افزود: متاسفانه هم اتوبان‌های پایتخت و هم اتوبان‌های تهران-قم و تهران-کرج بعد از بارش برف وضعیت نابسامانی پیدا کردند و مردم ساعت‌ها در این اتوبان‌ها معطل ماندند.
وی با بیان اینکه گله جدی داریم که چرا شهرداری آمادگی اولیه را برای ساماندهی معابر و برف‌روبی نداشت، ادامه داد: از شب گذشته تا کنون تعداد زیادی درخت بر اثر سنگینی بارش برف شکسته که نشان می‌دهد عوامل شهرداری اقدام به برف‌روبی از درخت‌ها نکرده‌اند، ضمن اینکه شن پاشی در کوچه و خیابان‌های فرعی نیز به شکل مطلوب انجام نشده است.
رییس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: به طور جدی موضوع را از طریق استانداری و شهرداری پیگیری می کنیم تا ببینیم چرا علی‌رغم پیش‌بینی‌های هواشناسی، شهر بعد از بارش برف فلج شد.
عارف در پایان گفت: انتظار داریم عوامل شهرداری و استانداری با فوریت اقدامات لازم را برای برگرداندن استان و شهر تهران به وضع طبیعی انجام دهند.
به گزارش خطرنگار، به دنبال بارش برف سنگین درحداقل ۱۸ استان کشور تردد در محورهای ارتباطی با اختلال مواجه شده است.گزارشها حاکی از گرفتار شدن مسافران در برخی محورهای ورودی و خروجی تهران است.
سیام**۹۳۱۴**
تنظیم: داود توسلی**انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


عارف


شهرداری تهران


ساماندهی معابر

نظرات بسته شده است.