از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20446

145 بازدید

محمد علی جوشایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: جشنواره فیلم فجر در استانها از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه آغاز می شودو در کرمان این جشنواره از ۱۲ بهمن ماه گشایش می یابد.وی با اشاره به اینکه به طور کلی ۲۲ فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش […]

محمد علی جوشایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: جشنواره فیلم فجر در استانها از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه آغاز می شودو در کرمان این جشنواره از ۱۲ بهمن ماه گشایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه به طور کلی ۲۲ فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش درمی آید بیان کرد: از این میان در برخی استانها ۱۱ فیلم و در برخی استانهای دیگر ۱۴ فیلم اکران در جشنواره می شود.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: با تفاهم و رایزنی های انجام شده با مسئولان برپایی جشنواره، بین ۱۱ تا ۱۴ فیلم از بسته های سودای سیمرغ یک و ۲ در جشنواره فجر کرمان اکران می شود.
وی گفت: در روزهای آینده و پس از نهایی شدن برنامه ها، جزئیات بیشتری شامل تعداد فیلم ها، اسامی و مشخصات فیلم ها و سینما یا سینماهای محل اکران فیلم ها و نحو بلیت فروشی جشنواره در کرمان اعلام خواهد شد.
سال گذشته نیز این جشنواره با نمایش فیلم های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کرمان برگزار شده بود.
جشنواره بین‌المللی ‘ فیلم فجر ‘ مهمترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون در دهه فجر هر سال در تهران برگزار می شود و در چند سال اخیر همزمان با پایتخت کشور در مراکز استان ها هم فیلم های این جشنواره به روی پرده سینما می رود.
تاکنون ۳۵ دوره از این جشنواره برگزار شده است که امسال سی و ششمین دوره این جشنواره است.
این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
۷۴۳۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره فیلم فجر


کرمان


اکران

نظرات بسته شده است.