از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20391

139 بازدید

احمد جعفری نسب فرماندار شادگان شامگاه پنجشنبه به خطرنگار، گفت: با پیگیری های استاندار خوزستان ،نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، ستاد بحران استانداری و دستگاههای متولی آب مورد نیاز کشت کشاورزان شادگان از ساعات اولیه بامداد شنبه هفتم بهمن ماه رهاسازی می شود. وی اظهار کرد: کشاورزان شادگانی آمادگی لازم برای آبگیری […]

احمد جعفری نسب فرماندار شادگان شامگاه پنجشنبه به خطرنگار، گفت: با پیگیری های استاندار خوزستان ،نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، ستاد بحران استانداری و دستگاههای متولی آب مورد نیاز کشت کشاورزان شادگان از ساعات اولیه بامداد شنبه هفتم بهمن ماه رهاسازی می شود.
وی اظهار کرد: کشاورزان شادگانی آمادگی لازم برای آبگیری زمین های کشاورزی و نخلستان های خود را داشته باشند تا به تناوب از آب رها سازی شده بهره گیرند.
جعفری نسب افزود: تدابیر لازم برای جلوگیری از برداشت حق آبه شادگان در شهرستان های بالا دست رودخانه جراحی انجام شده و مسیر رودخانه بررسی قرار می گیرد و با متخلفین برخورد لازم خواهد شد.
شهرستان شادگان در جنوب خوزستان در انتهای حوضه رودخانه مارون- جراحی قرار دارند.
این شهرستان یکی از مراکز کشاورزی قدیم و از تولیدکنندگان عمده محصولات در خوزستان است که در سال های گذشته با تنش آبی روبه رو بوده است.
شادگان با ۵۷ هزار هکتار اراضی قابل کشت با آب و هوای گرم و مرطوب یکی از مراکز تامین محصولات گرمسیری در استان خوزستان است و گندم، انواع سبزیجات، بامیه و خرما از عمده‌ ترین محصولات کشاورزی آن به‌شمار می‌روند.
۳۰۱۵/۷۱۶۵ /۶۰۰۲
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده :کبری آقازری

انتهای پیام /*


اقتصاد


کشاورزی خوزستان


آب کشاورزی


شادگان

نظرات بسته شده است.