از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20195

143 بازدید

به گزارش بامداد پنجشنبه خطرنگار، چهارشنبه شب در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه باشگاه های انگلیس، آرسنال در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه «امارات» شهر لندن میزبان چلسی بود تا دربی حساس پایتخت انگلیس برگزار شود.این دیدار در حالی برگزار شد که دو تیم در بازی رفت به تساوی صفر […]

به گزارش بامداد پنجشنبه خطرنگار، چهارشنبه شب در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه باشگاه های انگلیس، آرسنال در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه «امارات» شهر لندن میزبان چلسی بود تا دربی حساس پایتخت انگلیس برگزار شود.
این دیدار در حالی برگزار شد که دو تیم در بازی رفت به تساوی صفر بر صفر رسیده بودند و آرسنال توانست با پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت در نهایت جواز حضور در فینال را کسب کند تا برای رسیدن به جام قهرمانی با منچسترسیتی روبرو شود.
در بازی برگشت «ادن هازاد» ستاره بلژیکی در دقیقه هفتم برای شاگردان «آنتونیو کونته» در چلسی گلزنی کرد، اما آرسنالی های میزبان روند کار را تغییر دادند.
پنج دقیقه پس از آن «آنتونیو رودریگر» مدافع آلمانی چلسی به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا کار به تساوی کشیده شود.
در دقیقه ۶۰ تعلل مدافعان چلسی و همکاری بازیکنان آرسنال سبب شد تا «گرانیت ژاکا» با هوشیاری دومین گل میزبان را به ثمر برساند.
در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک آرسنال به اتمام رسید تا تیم تحت هدایت «آرسن ونگر» راهی فینال شود.
سه شنبه شب نیز، منچسترسیتی با غلبه بر تیم دسته اولی بریستول به دیدار نهایی راه یافته بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
شبد**ورزشی**۳۷۸۳**۱۰۱۰
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


انگلیس

نظرات بسته شده است.