از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19984

412 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، در این مراسم مردم شهید پرور شهرستان نکا و میاندرود بر ادامه راه و اهداف مقدس شهدا تاکید کردند.حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم و ابراز علاقه به این شهید والامقام از شهرستان های مختلف استان مازندران و ناله های بی امانشان برای فراق این شهید و اهل بیت(ع)، […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، در این مراسم مردم شهید پرور شهرستان نکا و میاندرود بر ادامه راه و اهداف مقدس شهدا تاکید کردند.
حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم و ابراز علاقه به این شهید والامقام از شهرستان های مختلف استان مازندران و ناله های بی امانشان برای فراق این شهید و اهل بیت(ع)، از نکات قابل توجه و تأثیر گذار مراسم بود که بار دیگر عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت را به معرض نمایش گذاشت.
یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم وداع با شهید معافی ضمن بزرگداشت نام و یاد شهدا گفت: سخن از شهدا ، عظمت و بزرگی آنان گفتن بسیار سخت است و آنان با شهادت خود درس بزرگ ایستادگی و ایثار به ما دادند.
سردار بهروز مرادی افزود : ولایتمداری و در محور ولایت بودن از شاخصه های مهم شهید محمد معافی بود و همچنین ازخودگذشتگی، دلیری، مردانگی، شجاعت، صبر و استقامت این شهید از دیگر ویژگی های برجسته ایشان بود.
وی گفت : هنگام عزیمت این شهید بزرگوار به سوریه وعده ای بین ما گذشت و اینکه ایشان از من قول گرفت که اگر شهید شدند من در مراسمشان صحبت کنم و به وعده ام عمل کردم و معتقدم همه شهدا به وعده های خود عمل می کنند و این شهید هم به وعده اش عمل می کند.
شهید محمد معافی سی ام دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر بر جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال ، واقع در دیرالزور سوریه به مقام والای شهادت دست یافت.
شهید معافی ۳۱ ساله و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود و ساکن نکا بود . از او یک فرزند پسر به نام ابوالفضل ۸ ساله و یک دختر به نام حنانه ۳ ساله به یادگار مانده است.
مراسم وداع این شهید امشب در مصلای نکا برگزار و مراسم تشییع این شهید گرانقدر چهارشنبه چهارم بهمن ماه ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه نکا انجام و سپس با تشییع در شهرستان میاندرود به زادگاهش روستای ‘ برگه’ این شهرستان منتقل و خاکسپاری می‌شود.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری نکا در شرق مازندران بیش از ۴۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، سعید کمالی و ابراهیم عشریه از شهدای مدافع حرم این شهرستان هستند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
۷۳۳۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


وداع با شهید


مدافع حرم


مازندران

نظرات بسته شده است.