از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19864

83 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ ایمانعلی محمد زاده افزود: ماموران در راستای مبارزه با مواد مخدر و کنترل محورها با اجرای طرح ایست و بازرسی، حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس را در عوارضی زنجان – قزوین مورد بازدید قرار دادند.وی اضافه کرد: […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ ایمانعلی محمد زاده افزود: ماموران در راستای مبارزه با مواد مخدر و کنترل محورها با اجرای طرح ایست و بازرسی، حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس را در عوارضی زنجان – قزوین مورد بازدید قرار دادند.
وی اضافه کرد: ماموران در جریان بازدید از اتوبوس ومشکوک شدن به یک مسافر، یک بسته کارتن همراه وی را بررسی و مقدار ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع قرص ‘متادون’ و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ محمد زاده افزود: ماموران متهم به حمل موادمخدر را دستگیر و با انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی کردند.
متادون یک ماده مخدر صنعتی است که مصرف طولانی مدت آن باعث توهم، اختلالات روانی هنگام خواب، عدم اعتماد، پوسیدگی دندان‌ها، حساسیت‌های پوستی، عدم ثبات شخصیتی می شود.
۶۰۱۲ حدیقه بابایی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*


اجتماعی


انتظامی


مواد مخدر


قزوین

نظرات بسته شده است.