از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19576

83 بازدید

هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در نشست کمیته های ستاد دهه فجرشهرستان ری اظهار کرد: عظمت این انقلاب به این لحاظ است که ملتی بدون سلاح به عمر طولانی رژیم شاهنشاهی خاتمه داده و همچنان با اراده خود از این انقلاب حفاظت می کنند و لازم است تمامی مسئولان در جهت بر گزاری با […]

هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در نشست کمیته های ستاد دهه فجرشهرستان ری اظهار کرد: عظمت این انقلاب به این لحاظ است که ملتی بدون سلاح به عمر طولانی رژیم شاهنشاهی خاتمه داده و همچنان با اراده خود از این انقلاب حفاظت می کنند و لازم است تمامی مسئولان در جهت بر گزاری با شکوهتر جشن پیروزی انقلاب از این ظرفیت خدادادی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های ایام الله فجر باید وحدت بخش و حول محور همکاری و همدلی انجام گیرد و در این صورت است که می توانیم اهداف و آرمان های انقلاب را به خوبی حفظ کنیم.
وی ادامه داد: مسئولان به تمامی مسائل نگاهی مثبت داشته باشند و تنها سعی کنند به دغدغه های مردم رسیدگی کنند و بهترین راه را برای حل مشکلات جامعه در نظر بگیرند.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: همه مدیران باید با نگاه مسالمت آمیز به سمت توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت کنند و سعی کنند تا تمامی اختلافات را در این ایام کنار گذاشته چرا که این اختلافات نظام اسلامی ما را خدشه دار می کنند.
وی گفت: همه دستگاه ها باید با تعامل با یکدیگر به سمت هم افزایی فرهنگی حرکت کنند چرا که تمامی دستگاه ها زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.
وی از مساجد به عنوان کانون وحدت و همدلی یاد کرد و گفت: مساجد نقش پررنگی در حفظ انقلاب ایفا کرده اند و لازم است با گذشت چهار دهه از انقلاب از این ظرفیت در جهت هدایت و راهنمایی جوانان به سمت ارزش های انقلابی استفاده شود.
جمالی پور عنوان کرد: بهتر است در دهه فجر امسال با ایجاد فضای باز، پاسخگوی مطالبات نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان باشیم و در کنار این امر ضمن بیان اتفاقاتی که در جریان انقلاب اسلامی رخ داده است، نسل جوان را با دشمنان و توطئه های دشمنان آشنا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کمیته های ستاد دهه فجر در قالب چارچوب هایی تعریف شده اند، اما باید خروجی این کمیته ها را نیز در نظر گرفت و در صورت عدم موفقیت این کمیته ها باید با ایجاد نوآوری، گام های مثبتی در این راستا برداشت.
اولین نشست کمیته های ستاد دهه فجرشهرستان ری با حضور فرماندار و تمامی مسئولان شهرستان ری برگزار شد.
۶۰۰۳
انتشار: روح اله صائب

انتهای پیام /*


سیاسی


ستاد دهه فجر


فرماندار ری

نظرات بسته شده است.