از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19441

126 بازدید

به گزارش خطرنگار، اکبر میرشکار عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم افزود: به لحاظ معرفی مددجویان کمیته امداد امام(ره) به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی قم در رتبه اول قرار داشت، اما اکنون در پرداخت تسهیلات به مددجویان در رتبه ۲۵ قرار گرفته ایم. وی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی برای […]

به گزارش خطرنگار، اکبر میرشکار عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم افزود: به لحاظ معرفی مددجویان کمیته امداد امام(ره) به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی قم در رتبه اول قرار داشت، اما اکنون در پرداخت تسهیلات به مددجویان در رتبه ۲۵ قرار گرفته ایم.
وی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام در استان قم ۲۷۰ میلیارد ریال بوده و یک هزار و ۵۶۶ نفر به بانک ها معرفی شده اند، گفت: از این میان فقط به ۵۵۵ نفر حدود ۹۷ میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه سهم سه بانک ملی، ملت و صادرات در اعتبارات کمیته امداد در این بخش در مجموع حدود ۷۵ درصد است، تصریح کرد: اگر فقط این سه بانک عامل در ارائه تسهیلات سرعت بخشیده و در دریافت ضمانت ها سخت گیری نکنند، بسیاری از مشکلات در این جهت برطرف می شود.

**فرماندار قم نیز در این جلسه بر ضرورت برخورد مناسب و مهربانانه با مددجویان کمیته امداد امام که متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند تأکید کرد و گفت: این افراد با تشویق مسؤولان به سمت اشتغالزایی سوق داده می شوند و نباید با برخوردهای نامناسب آنها را از این مسیر برگردانیم.
رضا سیار با بیان اینکه مجموع تسهیلات اشتغالزایی درنظر گرفته شده برای مددجویان کمیته امداد بسیار اندک است و نباید در پرداخت آنها سخت گیری شود، خاطرنشان کرد: مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات می خواهند روی پای خود ایستاده و نان آور خانه هایشان باشند و ما باید آنها را کمک کنیم.
کارگروه اشتغال با حضور استاندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
۸۱۴۶ / ۶۱۳۳/خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /*


اقتصاد


کارگروه اشتغال


مدیرکل کمیته امداد قم


بانک های عامل

نظرات بسته شده است.