از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19010

131 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود در مسجد مدرسه قلعه این شهر با بیان این که حفاظت از انقلاب وظیفه ای همگانی است، ادامه داد: این حوادث درس ها و عبرت هایی دارد که باید از آن ها به خوبی استفاده شود. وی گفت: باید […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود در مسجد مدرسه قلعه این شهر با بیان این که حفاظت از انقلاب وظیفه ای همگانی است، ادامه داد: این حوادث درس ها و عبرت هایی دارد که باید از آن ها به خوبی استفاده شود.
وی گفت: باید بررسی شود که آیا این حوادث منشا داخلی داشت یا از خارج نشات گرفته بود ، اگر چه برخی از مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند ، اما نباید دست بیگانگان را در اجرای این طرح نادیده گرفت.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : برای اجرای این طرح ۲ اتاق فکر در اربیل عراق و هرات افغانستان با حضور کارشناسانی از عربستان ، اسراییل ، منافقین ، آمریکا و سلطنت طلب ها تشکیل شده بود .
وی این اتفاقات را به جنگ احزاب کفار علیه مسلمانان تشبیه کرد و گفت: این ها می خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، براین اساس قرار بود تا ۴۰ روز ناآرامی ها را به صورت مسالمت آمیز پیش برده و شعارهایی در باره معیشت مردم بدهند و سپس شعارهای ساختارشکنانه سردهند و به دنبال آن افراد مسلحی از گروه های تروریستی ازمرزهای شرق و غرب وارد کشور بشوند.
حجت الاسلام سعیدی با ذکر این که ، بنابه این نقشه قرار بود ، اغتشاگران تا پایان سال نظام را از پای در بیاورند، ادامه داد: عواملی مختلفی موجب شد تا آن ها نتوانند نقشه خود را پیش ببرند ، این فتنه قومی و مذهبی نبود ، حتی گروه های داخلی هم نقشی در آن نداشتند ، آن ها جمعیت متفاوتی را جمع کرده بودند.
وی با بیان این که بخشی از مردم برای مشکلات اقتصادی ، بیکاری و مشکل موسسات مالی ناراضی هستند، ادامه داد: اگر نظارت ها بر کار موسسات مالی دقیق تر بود این مشکلات هم پیش نمی آمد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هوشیاری مردم را در جدا ساختن راه خود با اغتشاشگران ستود، و گفت: مردم ایران؛ انقلاب و نظام اسلامی را دوست داشته و به ولی فقیه هم ارادت کامل دارند.
وی گفت: کارآمدی نظام رضایت مندی مردم را بدنبال دارد ، باید با رفع مشکلات مردم را راضی نگه داشت .
خطیب موقت جمعه شاهرود ادامه داد: تصوردشمن این بود که ما در داخل مشکلات زیادی داریم و با تلنگری نظام از بین می رود ، آن ها باید این آرزو را به گور ببرند ، این مردم پای نظام ایستاده اند.
وی گفت: نظارت بر شبکه های مجازی و تقویت سامانه های داخلی وظیفه اصلی مسوولان است تا دشمن نتواند از این راه به نظام و انقلاب لطمه بزند.
۷۳۵۸/۶۱۶۷ خبرنگار: سروش مولانا *** انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


حجت الاسلام سعیدی


شاهرود

نظرات بسته شده است.