از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 18973

156 بازدید

به گزارش رسمی وفا فلسطین، در گزارش این سازمان بین المللی که آخرین تحولات سرزمین های اشغالی از دوم تا ۱۵ دسامبر (۱۱ تا ۲۴ آذرماه ۹۶) را پوشش می دهد، همچنین آمده است: در این درگیری ها ۸۳ تن زخمی شدند.این گزارش می افزاید: اشغالگران صهیونیست در این مدت یکصد و ۷۶ عملیات بازرسی […]

به گزارش رسمی وفا فلسطین، در گزارش این سازمان بین المللی که آخرین تحولات سرزمین های اشغالی از دوم تا ۱۵ دسامبر (۱۱ تا ۲۴ آذرماه ۹۶) را پوشش می دهد، همچنین آمده است: در این درگیری ها ۸۳ تن زخمی شدند.
این گزارش می افزاید: اشغالگران صهیونیست در این مدت یکصد و ۷۶ عملیات بازرسی را در سراسر کرانه باختری انجام داده اند که در نتیجه ۲۶۱ فلسطینی از جمله ۲۲ کودک بازداشت شدند.
در پایان این گزارش آمده است: بیش از ۲۳ هزار فلسطینی همچنان در صف انتظار هستند تا بتوانند از گذرگاه مرزی رفح با کشور مصر عبور کنند.
گذرگاه رفح از ۱۱ سال پیش محل عبور ومرور حدود ۲ میلیون فلسطینی است که در نوار غزه، تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارند.
سرزمین های اشغالی از ۱۵ آذرماه که رئیس جمهوری آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، صحنه درگیری میان فلسطینی های معترض و ارتش رژیم صهیونیستی است.
این تصمیم ترامپ که نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی است، با مخالفت‌های بسیاری در داخل آمریکا و در عرصه جهانی رو به رو شده است.
شبس**۹۳۶۳*۱۶۱۳*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*


سیاسی


فلسطین


سازمان ملل


شهید


زخمی و بازداشتی

نظرات بسته شده است.