از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 18656

82 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد کرم محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پیشوا که با محوریت دهه مبارک فجر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تعریف کردن بیجا، خود بزرگ‌پنداری و اینکه احساس کنیم ضعفی در ما وجود ندارد، زمینه انحراف اخلاقی، اجتماعی و شخصیتی را فراهم می کند، همه ضعف‌هایی داریم […]

به گزارش خطرنگار، محمد کرم محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پیشوا که با محوریت دهه مبارک فجر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تعریف کردن بیجا، خود بزرگ‌پنداری و اینکه احساس کنیم ضعفی در ما وجود ندارد، زمینه انحراف اخلاقی، اجتماعی و شخصیتی را فراهم می کند، همه ضعف‌هایی داریم که خود نیز از آن بی اطلاعیم و باید با رفتار صحیح این نقایص را برطرف کنیم.
وی افزود: امروز با وجود تمامی مشکلات و کمبود، جامعه حرکت رو به رشد و پیشرفت خود را ادامه می دهد و مسئولان وظیفه دارند تا با رفع موانع و تأمین زیرساخت های مورد نیاز ، زمینه پیشرفت متوازن شهرستان را فراهم کنند.
محمدی با اشاره به سفر استاندار تهران به شهرستان پیشوا گفت: در سفر استاندار تهران به پیشوا چیزی به عنوان قابلیت و ظرفیت برای عرضه نداشتیم و هر آنچه بیان شد، برگرفته از نداشته‌ها و نیازها بود و وی نیز با نگاه ویژه‌ای به منظور تأمین این نیازها دستورات لازم را صادر کرد که باید با پیگیری مستمر ، مصوبات این جلسه اجرایی شود.
وی تصریح کرد: این شهرستان نوپا نیازهای عمیقی دارد به گونه ای که به هر بخشی ورود پیدا می‌کنیم ، با کمبود زیرساخت ها و امکانات زیربنایی مواجه می شویم به گونه ای که ۷۰ درصد ادارات حتی مکانی برای پارک وسایل نقلیه خود ندارد و از محل استیجاری برای ساختمان اداره استفاده می‌کنند که ظرفیت این ساختمان پاسخگوی مأموریت محوله به آن‌ها نیست .
فرماندار پیشوا با اشاره به این که این شهرستان در حوزه فرهنگی نیز با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه است افزود: رفع این کمبودها به استفاده درست از ظرفیت های موجود در شهرستان نیاز دارد که نمونه آن را می توان در همکاری آموزش و پرورش در راه اندازی تنها سینمای شهرستان مشاهده کرد.
وی از احداث بوستان بانوان ، تأسیس سالن های ورزشی چند منظوره و زیرساخت های ورزش همگانی به عنوان دیگر نیاز شهرستان پیشوا یاد کرد.
فرماندار پیشوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که خانواده معظم شهدا و ایثارگران خط قرمز نظام هستند اظهار کرد: این باور قلبی مجموعه شهرستان است که اگر مدیری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مورد کم‌لطفی قرار دهد ، به نظام و ارزش های آن خیانت کرده است.
وی گفت: مجموعه فرمانداری و مسئولان علاوه بر اینکه به‌صورت هفتگی و یا ماهانه باید برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را در دستور کار خود قرار دهند، دیگر ادارات نیز باید در قالب طرح های مختلف از جمله طرح سپاس که به صورت متمرکز در دهه مبارک فجر برگزار می شود ، به مشکلات این حوزه رسیدگی کنند.
محمدی گفت: هم‌نشینی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران موجب روحیه می‌شود و برکات و خیرات فراوانی را برای مسئولان به همراه خواهد داشت.
فرماندار پیشوا با تأکید بر اجرای طرح کمربندی سبز در این شهرستان گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی به‌منظور کاهش این آلایندگی‌ها در پیشوا پیگیری شده است و استاندار تهران نیز در سفر خود به این منطقه، اجرای طرح کمربند سبز را مورد تأکید قرار دادند.
محمدی اظهار کرد: طرح کمربند سبز علاوه بر زیبایی و افزایش سرانه فضای سبز، کاهش آلودگی هوا را در پی دارد و از شهرداری، منابع طبیعی و اداره محیط زیست انتظار داریم تا در راستای این طرح کمک جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: از همه مدیران و مردم می‌خواهیم تا به منظور افزایش سرانه فضای سبز به‌ویژه در هفته درختکاری تلاش مضاعفی کنند و هر کس حداقل با کاشت یک درخت در ایجاد محیط ‌زیست سالم و کاهش آلودگی‌های هوا قدم بردارند.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


شورای اداری


خانواده شهدا


ورامین

نظرات بسته شده است.