از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 18580

252 بازدید

قاسم جان‌بابایی چهارشنبه در حاشیه سفر خود به ایذه و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خطرنگار، با انتقاد از وضعیت درمانی در ایذه افزود: ایذه در بحث بهداشت و درمان مشکلات زیادی دارد و باید مسئولان برای احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی اقدام کنند.وی با بیان اینکه بیمارستان‌سازی بر عهده […]

قاسم جان‌بابایی چهارشنبه در حاشیه سفر خود به ایذه و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خطرنگار، با انتقاد از وضعیت درمانی در ایذه افزود: ایذه در بحث بهداشت و درمان مشکلات زیادی دارد و باید مسئولان برای احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بیمارستان‌سازی بر عهده وزارت بهداشت نیست اظهارکرد: باید ردیف بودجه آن توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص و وزارت راه و شهرسازی نسبت به ساخت آن اقدام کند؛ این موارد مستلزم پیگیری مسئولان شهرستان و استان است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چرخه نظام سلامت در ایذه متوقف نشده و برخی پروژه‌ها پیشرفت ۸۰ درصدی داشته‌اند؛ دولت با همه مشکلات موجود ، در حال خدمت‌ رسانی به مردم است.
جان‌بابایی از تکمیل بلوک زایمان، آی سی یو و مرکز غربالگری سرطان بیمارستان شهدای ایذه خبر داد و افزود: اورژانس جدید این بیمارستان نیز تقریبا تکمیل شده و به زودی آماده خدمت‌رسانی مردم شهرستان ایذه خواهد شد.
شهرستان ایذه با حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق خوزستان قرار دارد، فاصله مرکز این شهرستان تا اهواز ۱۸۳ کیلومتر است.
ایذه یک بیمارستان تخصصی دارد؛ ۱۲ پروژه‌ درمانی نیز در این شهرستان در حال ساخت است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه برای بررسی وضعیت بیمارستانی و درمانی چند شهرستان خوزستان از جمله ماهشهر، رامشیر ، رامهرمز و ایذه ، وارد این استان شد.
۶۰۳۷/۹۴۳۴
خبرنگار: میلاد کایدی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*


اجتماعی


ایذه


بیمارستان


معاون درمان وزیر بهداشت

نظرات بسته شده است.