از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 18494

407 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی خطرنگار، از روزنامه دیلی میل، این باتری ها که توسط شرکت Ossia ساخته شده اند، به زودی روش تامین انرژی دستگاه های برقی را متحول می سازند.شارژ این باتری ها که Forever Battery نامیده می شوند به صورت بی سیم و با استفاده از سیگنال های رادیو فرکانسی که […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی خطرنگار، از روزنامه دیلی میل، این باتری ها که توسط شرکت Ossia ساخته شده اند، به زودی روش تامین انرژی دستگاه های برقی را متحول می سازند.
شارژ این باتری ها که Forever Battery نامیده می شوند به صورت بی سیم و با استفاده از سیگنال های رادیو فرکانسی که از انتقال دهنده های مخفی در سقف اتاق ارسال می شوند، صورت می گیرد.
به این ترتیب دستگاه هایی که از باتری های AA استفاده می کنند می توانند شارژ خود را بدون نیاز به تعویض این باتری ها حفظ کنند.
به گفته محققان این شرکت، به زودی این فناوری با اتصال به سایر دستگاه ها، استفاده از سیم و حتی پدهای شارژ را از میان می برد.
از دیگر مزایای استفاده از Forever Battery این است که این باتری ها برای شارژشدن نیازی ندارند که در راستای مستقیم با انتقال دهنده خود قرار گیرند بلکه تنها لازم است که در یک اتاق باشند.
Cota Tile انتقال دهنده انرژی این باتری هاست که به صورت یک کاشی سقفی طراحی شده است تا این انتقال دهنده انرژی بتواند بدون اینکه مشخص شود در اتاق قرار گیرد. Cota Tile می تواند چند دستگاه را که در یک اتاق قرار می گیرند بدون تماس با آنها شارژ کند.
علمی**۲۰۳۸**۱۴۴۰
مترجم: درنا محمدیان** انتشار: گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی خطرنگار، در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


باتری


بی سیم


شارژ

نظرات بسته شده است.