از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 18104

159 بازدید

امیر حسین نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود:نمایشنامه‌های سرنوشت چند غریق به استشهاد دار و درخت به کارگردانی مهرداد علیپور و آواز زنی در گورستان به کارگردانی مسلم نارکی در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روزهای چهارم و ششم بهمن به روی صحنه خواهد رفت.وی اظهار داشت: […]

امیر حسین نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود:نمایشنامه‌های سرنوشت چند غریق به استشهاد دار و درخت به کارگردانی مهرداد علیپور و آواز زنی در گورستان به کارگردانی مسلم نارکی در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روزهای چهارم و ششم بهمن به روی صحنه خواهد رفت.
وی اظهار داشت: نمایشنامه سرنوشت یک غریق به استشهاد دار و درخت برای نخستین بار افزون بر بخش مرور تئاتر ایران در بخش به علاوه فجر در استان‌های خوزستان و بوشهر در روزهای ۱۶ و ۱۸ بهمن به روی صحنه رفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: نمایش سرگذشت یک غریق به استشهاد دار و درخت کاری از گروهی تئاتر رها به موضوع بحران آب پرداخته است.
وی تصریح کرد: نمایش آواز زنی در گورستان با پرداختن به فضای بومی و محلی مشکلات و زوایای مختلف زندگی زنان را تشریح کرده است.
شرکت در نهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با نمایش روایتی برای بهرام چوبین، در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با نمایش محو و فوکوس، در سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش پرخاش زنی که مادر بود و حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش کابوس زنی درخواب ازجمله سوابق درخشان تئاتر گچساران است.
سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکم تا دوازدهم بهمن ۱۳۹۶ و در هفت بخش تخصصی برگزار می‌شود.
پنج گروه با حدود ۱۵۰ هنرمند در زمینه هنرهای نمایشی در شهرستان گچساران فعالیت دارند.
فعالیت در زمینه هنرهای نمایشی در این شهرستان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ رواج داشته است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی
۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


گچساران


جشنواره


تئاتر فجر

نظرات بسته شده است.