از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17834

169 بازدید

به گزارش یکشنبه شب دفتر جنبش مقاومت اسلامی النجباء، در حمله امروز جنگنده های آمریکایی خسارت های فراوانی به منازل شهروندان وارد شد. هنوز از تلفات احتمالی این حمله هوایی به شهروندان این روستا گزارش نشده است.جنگنده های ائتلاف آمریکایی ماههای گذشته نیز در همین استان بیمارستانی را در شهر البوکمال بمباران کردند.در این حمله […]

به گزارش یکشنبه شب دفتر جنبش مقاومت اسلامی النجباء، در حمله امروز جنگنده های آمریکایی خسارت های فراوانی به منازل شهروندان وارد شد.
هنوز از تلفات احتمالی این حمله هوایی به شهروندان این روستا گزارش نشده است.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی ماههای گذشته نیز در همین استان بیمارستانی را در شهر البوکمال بمباران کردند.
در این حمله هوایی ۶ شهروند سوری از جمله چند زن و کودک کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.
آمریکا و چند کشور محدود هم پیمان آن، از ماه اوت ۲۰۱۴ به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلافی موسوم به بین المللی تشکیل داده است.
این ائتلاف تاکنون بسیاری از شهروندان بی گناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده و بسیاری از زیربناهای این کشور را تخریب کرده است.
وزارت خارجه سوریه ۱۴ خرداد در نامه ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که خسارت های انسانی و مادی ائتلاف آمریکایی به سوریه کمتر از جنایت های داعش نیست.
وزارت خارجه سوریه اضافه کرد: تخریب زیرساخت های سوریه نشان دهنده اهداف واقعی این ائتلاف است که با ادعاهای مبارزه با داعش و دیگر گروه های تروریستی هیچ تناسبی ندارد.
سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزها و اقدامات ائتلاف غیرقانونی به سرکردگی آمریکا و هدف قراردادن جان شهروندان بی گناه، زنان و کودکان سوری که با ادعاهای این ائتلاف درباره رعایت قوانین بین المللی، حقوق بشر و منشور سازمان ملل در تناقض است، محکوم کند.
خاورم**۸۰۰۵**۳۴۰۴**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*


سیاسی


سوریه


تجاوز هوایی آمریکا


استان دیرالزور

نظرات بسته شده است.