از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17819

171 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، از مرکز هنرهای نمایشی، در پیام تسلیت مهدی شفیعی که روز یکشنبه انتشار یافته، آمده است: خبر تلخ و اندوهناک بود، درگذشت ستاره ای درخشان از نسلی به یادماندنی. هنرهای نمایشی خراسان امروزجامه اندوه به تن دارد از داغ کوچ پیشکسوت نیک نام خود.وی می افزاید: استاد محمد شاهرودی از نسلی […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، از مرکز هنرهای نمایشی، در پیام تسلیت مهدی شفیعی که روز یکشنبه انتشار یافته، آمده است: خبر تلخ و اندوهناک بود، درگذشت ستاره ای درخشان از نسلی به یادماندنی. هنرهای نمایشی خراسان امروزجامه اندوه به تن دارد از داغ کوچ پیشکسوت نیک نام خود.
وی می افزاید: استاد محمد شاهرودی از نسلی بود که با باوری سترگ به هنر مقدس و پاک تئاتر عشق می ورزید وبااین باور برصحنه های نمایش این سامان نقش مهر مینشاند.
«اینجانب فقدان این هنرمند گرانقدر را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری خراسان و کشور تسلیت عرض نموده و از پروردگار بخشاینده برای روح ایشان مغفرت و آرامش و برای بازماندگان و خانواده محترمشان شکیبایی و سلامت آرزومندم.»

محمد شاهرودی از بازیگران پیشکسوت تئاتر مشهد و از آخرین بازماندگان نسل هنرمندان دهه ۲۰ شمسی هنر نمایش در این شهر، روز جمعه ۲۲ دی ماه با سابقه ۷۷ سال فعالیت در عرصه تئاتر در ۹۲ سالگی درگذشت.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** دریافت: علیرضا مرادی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*


فرهنگی


پیام تسلیت


شفیعی


شاهرودی

نظرات بسته شده است.