از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17552

91 بازدید

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و نویسنده این کتاب در این آیین گفت: کار پژوهش کتاب ادبیات نمایشی در بوشهر در دهه هشتاد انجام و در سال ۱۳۹۰ بازخوانی شد.وی اضافه کرد: در این کتاب تاریخ نمایشنامه‌ نویسی در استان بوشهر از سال ١٣١٧ تا ١٣٩٠ بررسی شده است.یاراحمدی اظهار داشت: گستره دفاع مقدس […]

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و نویسنده این کتاب در این آیین گفت: کار پژوهش کتاب ادبیات نمایشی در بوشهر در دهه هشتاد انجام و در سال ۱۳۹۰ بازخوانی شد.
وی اضافه کرد: در این کتاب تاریخ نمایشنامه‌ نویسی در استان بوشهر از سال ١٣١٧ تا ١٣٩٠ بررسی شده است.
یاراحمدی اظهار داشت: گستره دفاع مقدس در ادبیات نمایشی بوشهر، ادبیات نمایشی در بوشهر، نمایشنامه نویسی طنز و کمدی، نمایشنامه‌ نویسی کودک و نوجوان، گستره ادبیات نمایشی در بوشهر، نمایشنامه ‌‌نویسی عروسکی و نیز تقسیم‌بندی نمایشنامه ‌ها از منظر موضوعی و جغرافیایی و غیر از جمله موضوع های این کتاب است.
یاراحمدی بیان کرد: این کتاب در ۲ جلد انتشار یافته که جلد اول به بررسی و مطالعه تاریخی نمایشنامه‌ نویسی در بوشهر و جلد دوم به بررسی زندگی و آثار تعدادی از نمایشنامه‌نویسان مطرح استان اشاره شده است.
جهانشیر یاراحمدی بازیگر، نویسنده، محقق و پژوهشگر برجسته استان بوشهر است که مقالات زیادی در همایش های ملی و بین المللی ارائه کرده است.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


ادبیات نمایشی


بوشهر

نظرات بسته شده است.