از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17446

231 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد مدرسه قلعه شاهرود ، افزود: آن ها که مسجدها و پرچم ایران را به آتش کشیدند هیچ تناسبی با مردم ایران نداشتند.وی با بیان این که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند ، ادامه داد: با این […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد مدرسه قلعه شاهرود ، افزود: آن ها که مسجدها و پرچم ایران را به آتش کشیدند هیچ تناسبی با مردم ایران نداشتند.
وی با بیان این که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند ، ادامه داد: با این همه دشمنان مردم ایران و عوامل داخلی و خارجی آن ها با استفاده از شبکه های مجازی به دنبال ایجاد اعتشاش در کشور بودند.
حجت‌الاسلام امینی با اشاره به سحنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار گروهی از مردم قم ، افزود: مردم هوشیار ایران که خواسته هایی از مسوولان داشتند ، صف خود را از اعتشاش گران جدا کردند تا مسوولان با اغتشاش گران برخورد قانونی کنند.
وی از مردم خواست ، مراقب دشمنان باشند تا از خواسته های بحق آن ها سوء استفاده نکنند.
امام جمعه شاهرود با بیان این که دشمنان در سال های پس از انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم و نظام اسلامی استفاده کردند، افزود: با این همه در جریان اتفاقات روزهای گذشته ، این دشمنان کینه جو خود را دلسوز مردم ایران معرفی می کردند.
حجت الاسلام امینی استفاده از شبکه های مجازی را یک فرصت خواند و گفت: مسوولان باید مراقب باشند تا دشمنان از این امکان علیه مردم و نظام استفاده نکنند.
وی شکست داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و یمن را یکی از علت های خشم آمریکا، صهیونیزم و آل سعودخواند و گفت: آن ها بدنبال فرصت هستند تا بتوانند کینه های خود را علیه مردم ایران نشان دهند.
امام جمعه شاهرود درایت نیروی انتظامی در اتفاقات گذشته را ستود و گفت: در مقابل برخی که بدنبال عقده گشایی بودند ، بیشتر گروه های سیاسی کشور مواضع خوبی در قبال این اتفاق ها اتخاذ کردند.
۶۱۶۷ انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


حجت الاسلام امینی


شاهرود

نظرات بسته شده است.