از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 17259

104 بازدید

نایب رییس هیات والیبال استان گلستان عصر پنجشنبه به خبرنگار خطرنگار، گفت: در این اردو مونا آشفته، زهرا خان محمدی و هانیه حسینی ورزشکاران گلستان حضور دارند، این تیم برای حضور توانمند در رقابت های قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا آماده می شود. مرضیه ابراهیم زاده ادامه داد: این اردو به مدت ۱۲ روز ادامه دارد و […]

نایب رییس هیات والیبال استان گلستان عصر پنجشنبه به خبرنگار خطرنگار، گفت: در این اردو مونا آشفته، زهرا خان محمدی و هانیه حسینی ورزشکاران گلستان حضور دارند، این تیم برای حضور توانمند در رقابت های قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا آماده می شود.
مرضیه ابراهیم زاده ادامه داد: این اردو به مدت ۱۲ روز ادامه دارد و بازیکنان با هدایت اعظم عیدی سرمربی این تیم تمرینات خود را پیگیری می کنند.
آیتک سلامت، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، رقیه جهانی، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، غزاله اله یاری، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، غزل دزفولی، مهرنوش سالاری، بهار روانسالار، عسل رضایی، هانیه حسینی، محدثه شاهسوند، الهه سادات موسوی و بهار بهرامی نیا ۲۱ بازیکن دعوت شده به اردوی هشتم تیم والیبال دختران جوان هستند.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران جوان زیر ۱۹ سال آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه سال ۹۷ به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.
به گزارش خطرنگار، والیبال رشته ورزشی پرطرفدار در گلستان است و مطابق آمار۸۰۰ دختر در شهرهای استان آن را به صورت حرفه ای و برای رسیدن به رده های مختلف تیم های ملی دنبال می کنند.
۷۳۳۳/۱۶۴۸
خبرنگار:علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*


ورزش


والیبال


بانوان


ورزشکاران گلستان

نظرات بسته شده است.