از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16853

127 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پخش بین‌الملل فیلم‌های سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی و نویسندگی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت و «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد.فیلم سینمایی «فصل نرگس» در روزهای جمعه ۱۲ ژانویه […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پخش بین‌الملل فیلم‌های سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی و نویسندگی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت و «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد.
فیلم سینمایی «فصل نرگس» در روزهای جمعه ۱۲ ژانویه (۱۲ دی ماه) و دوشنبه ۱۵ ژانویه (۲۵ دی ماه) و فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در روزهای ۱۴ و ۱۶ ژانویه در سالن‌های یورو سینما، سینما هاووس و کالچر هاووس بلغارستان به روی پرده خواهند رفت.
جشنواره «منار صوفیه» با هدف آشنایی مردم بلغارستان با فرهنگ و آداب جهان اسلام هر ساله در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می‌شود.
در این جشنواره فیلم‌های منتخبی از خاورمیانه و آفریقای شمالی شامل فیلم‌های بلند سینمایی، مستند و کوتاه به نمایش در می‌آید و تاریخ برگزاری این دوره جشنواره از ۱۲ تا ۲۹ دی ماه تعیین شده است.
فراهنگ ** ۱۰۸۵**۱۰۵۵
دریافت کننده : ناهید پورمند**انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*


فرهنگی


فیلم سینمایی


منار صوفیه


فصل نرگس

نظرات بسته شده است.