از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16219

130 بازدید

نادر دست نشان، عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی ها در دور برگشت به مراتب سخت تر و حساس تر است به همین سبب کمیته داوران باید دقت بیشتری برای انتخاب داوران داشته باشد تا حقی از تیم ها ضایع نشود.وی، همچنین از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب انتقاد کرد و […]

نادر دست نشان، عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی ها در دور برگشت به مراتب سخت تر و حساس تر است به همین سبب کمیته داوران باید دقت بیشتری برای انتخاب داوران داشته باشد تا حقی از تیم ها ضایع نشود.
وی، همچنین از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب انتقاد کرد و بیان داشت: چمن این ورزشگاه بیشتر به موکت شباهت دارد تا چمن مصنوعی و این امر در شان شهر شیراز نیست، همچنین بهتر بود چند ساعت پیش از شروع بازی نسبت به تغییر تور دروازه ها اقدام می کردند چرا که تاخیر ۲۰ دقیقه ای باعث شد بازیکنان هر ۲ تیم بدنشان سرد شود.
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در مورد بازی هم گفت: دیدار بسیار سنگینی برابر برق داشتیم و مهاجم قد بلند این تیم دفاع ما را آزار داد و بازیکنان ما اگر در ضد حمله ها دقت می کردند می توانستیم به گل برسیم.
دست نشان ادامه داد: چند بازیکن جدید را به خدمت گرفته ایم که با اضافه شدن آنها به تیم شرایط مطلوبی پیدا خواهیم کرد.
دیدار تیم های برق جدید شیراز و ملوان بندر انزلی در هفته هجدهم مسابقات فوتبال دسته اول، عصر یکشنه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
۷۳۶۸ /۶۱۱۸
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ دسته اول


مربی ملوان بندر انزلی

نظرات بسته شده است.