از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16106

568 بازدید

به گزارش خطرنگار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران که نهال آن به دستان مبارک امام راحل (ره) کاشته شد، توسط مقاومت و ایثارگری های ملت ثمر داد.وی ادامه داد: برای حفظ این انقلاب شهدای زیادی تقدیم شده و ملت ایران در صحنه های […]

به گزارش خطرنگار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران که نهال آن به دستان مبارک امام راحل (ره) کاشته شد، توسط مقاومت و ایثارگری های ملت ثمر داد.
وی ادامه داد: برای حفظ این انقلاب شهدای زیادی تقدیم شده و ملت ایران در صحنه های مختلف حضور داشته اند و با مقاومت و پشتیبانی آنرا تاکنون حفظ کرده اند.
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه پشتوانه انقلاب اسلامی مردم و این نظام متعلق به آنان است، یادآور شد: آیین های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال باید مردمی و باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال باید از علما و صاحبنظران که مورد اعتماد مردم هستند، استفاده و برنامه ها را به مردم واگذار کنیم.
وی اضافه کرد: مردم حافظان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مشارکتی فعال داشته باشند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست اعلام کرد: برای برگزاری آیین های گرامیداشت دهه فجر امسال ۱۰ ستاد در تمامی شهرستان های استان تشکیل شده است.
حجت الاسلام علی چراغی پور بیان کرد: در هر شهرستان ۱۷ کمیته و در مرکز استان ۲۱ کمیته مختلف تشکیل و پیش بینی می شود امسال بیش از پنج هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و غیره همزمان با دهه فجر در استان اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه سه روز نخست ایام الله دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه و باید آیین ها با حفظ شئون اسلامی اجرا شوند، گفت: خروجی برنامه های دهه فجر امسال با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه تبلور خواهد یافت.
در این نشست اعضا نشست پیرامون برگزاری مطلوب آیین های دهه فجر با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


نشست


ستاد


دهه فجر

نظرات بسته شده است.