از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 15654

95 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از رویترز، این نشست در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) در روستای پانمونجوم واقع در منطقه حائل غیرنظامی بین دو کره برگزار خواهد شد.یکی از موضوع‌های مورد بحث در نشست مذکور، مسئله بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ خواهد بود که قرار است از ۲۰ بهمن تا ششم اسفندماه در پیونگ‌چانگ کره […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از رویترز، این نشست در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) در روستای پانمونجوم واقع در منطقه حائل غیرنظامی بین دو کره برگزار خواهد شد.
یکی از موضوع‌های مورد بحث در نشست مذکور، مسئله بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ خواهد بود که قرار است از ۲۰ بهمن تا ششم اسفندماه در پیونگ‌چانگ کره جنوبی برگزار شود. همچنین قرار است برخی نقاط اختلاف میان دو کره در این نشست نادر مطرح و چاره اندیشی شود.
مقام های دو کشور در شرایطی هفته آینده دیدار می کنند که تنش در شبه جزیره کره در ماه‌های اخیر به بالاترین حد خود در چند دهه گذشته رسیده است.
پیونگ یانگ سال گذشته میلادی ششمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام داد و همچنین موشک‌هایی را آزمایش کرد که از حریم هوایی ژاپن عبور کرد.
این مسئله، نگرانی‌هایی را برای واشنگتن و متحدانش در منطقه، سئول و توکیو به وجود آورد و جامعه جهانی را علیه کره شمالی متحد کرد.
خبر موافقت کره شمالی با برگزاری نشست مشترک پس از آن اعلام شد که آمریکا و کره جنوبی از به تعویق انداختن رزمایش مشترک خود در آب های منطقه تا پس از برگزاری بازی های المپیک زمستانی خبر دادند.
شبس ** ۹۳۸۶ *۱۶۱۳* مترجم: مهران معینی جم*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*


سیاسی


کره جنوبی


کره شمالی


گفت وگو

نظرات بسته شده است.