از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 15055

95 بازدید

مرضیه ابراهیم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد : این اردو از ۱۸ دی ماه در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و ملی پوشان به مدت ۱۲ روز تمرینات خود را ادامه خواهند داد . وی بیان کرد : تیم […]

مرضیه ابراهیم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد : این اردو از ۱۸ دی ماه در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و ملی پوشان به مدت ۱۲ روز تمرینات خود را ادامه خواهند داد .
وی بیان کرد : تیم ملی والیبال دختران جوان ایران خود را برای حضوری موفق و قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند که امیدواریم ملی پوشان دعوت شده گلستانی ، در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به این مسابقات قرار بگیرند.
نایب رییس هیات والیبال گلستان افزود: زهرا خان محمدی ، مونا آشفته و هانیه حسینی گلستانی های دعوت شده به اردو هستند که در مراحل قبلی هم حضور داشته و می توانند با توجه به توانایی های فنی در مرحل پایانی اردو هم شرکت کنند.
ابراهیم زاده ادامه داد: آیتک سلامت، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، رقیه جهانی، فاطمه صبوری، ، الهه حلاج، اسما سعیدی، غزاله اله یاری، هانیه مهدیزاده، غزل دزفولی، مهرنوش سالاری، بهار روانسالار، عسل رضایی، محدثه شاهسوند و الهه سادات موسوی دیگر ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.
به گزارش خطرنگار، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه سال آینده در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.
نایب رییس هیات والیبال گلستان همچنین استعدادیابی را یکی از برنامه های هیات دانست و گفت: اولویت اصلی ما کشف استعدادهای جدید والیبال دختران استان است که با توجه به توانایی فراوان فنی موجود آینده روشنی هم برای این والیبالیست ها پیش بینی می شود.
ابرهیم زاده افزود: والیبال رشته ورزشی پرطرفدار در گلستان است و مطابق آمار بیش از ۸۰۰ دختر در شهرهای استان آن را به صورت حرفه ای و برای رسیدن به رده های مختلف تیم های ملی دنبال می کنند.
۳۰۹۱/۱۶۴۸
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*


ورزش


والیبال دختران


اردوی تیم ملی


گلستان

نظرات بسته شده است.