از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14803

119 بازدید

به گزارش خطرنگار، غلام محمد زارعی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز از دامن زدن به اینگونه مسائل بپرهیزند زیرا کوچکترین کمکی به رشد و پیشرفت استان نمی کند.وی افزود: انتظار می رود که […]

به گزارش خطرنگار، غلام محمد زارعی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز از دامن زدن به اینگونه مسائل بپرهیزند زیرا کوچکترین کمکی به رشد و پیشرفت استان نمی کند.
وی افزود: انتظار می رود که رسانه ‌های کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش علمدار وحدت، اخوت، برادری و همدلی باشند.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارتقای نگرش‌ ها و رویکردها اهمیت چشمگیری برای مسئولان اجرایی داشته و باید چنین امر مهمی همواره مورد توجه آنان باشد.
زارعی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت ‌هایی متعدد در ابعاد مختلف بوده و لازم است به نحو مطلوب تری از آنها استفاده شود.
سید محمدکاظم نظری در این آیین به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات فتاح محمدی معاون پیشین تجلیل شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: علیزاده
۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده مجلس


تکریم و معارفه


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.