از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14724

113 بازدید

اصغر همت در حاشیه سفر به گیلان در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در رشت افزود: هیچ وقت تکلیف بودجه تئاتر مشخص نبوده، ولی امسال برای اولین بار بودجه تئاتر اعلام شده و اگرچه کافی نیست اما بودجه خوبی است و نزدیک به سه برابر شده است.وی که برای افتتاح خانه تئاتر گیلان به […]

اصغر همت در حاشیه سفر به گیلان در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در رشت افزود: هیچ وقت تکلیف بودجه تئاتر مشخص نبوده، ولی امسال برای اولین بار بودجه تئاتر اعلام شده و اگرچه کافی نیست اما بودجه خوبی است و نزدیک به سه برابر شده است.
وی که برای افتتاح خانه تئاتر گیلان به این استان سفر کرده، اظهار کرد: سیاست دولت در این دوره همان است که اهالی تئاتر می خواهند؛ پس بهتر است تفرقه ها را کنار گذاشته، دست از موازی کاری برداریم و زیر یک چتر قرار بگیریم.
وی اضافه کرد: برای نخستین بار خانه تئاتر صاحب ردیف بودجه و همچنین خانه ای با سالن استاندارد شده اما متاسفانه حالا که خانه تئاتر می خواهد شکل بگیرد، تهاجم ها شروع شده است.
همت ابراز امیدواری کرد که تفرقه و پراکندگی بین اهالی تئاتر در کشور به پایان برسد و به جایی برسیم که امنیت شغلی داشته باشیم و از طریق تئاتر، بتوانیم زندگیمان را بگذرانیم.
وی تصریح کرد: تشکیل خانه تئاتر، سیاست خود دولت است و کسانی که مسئولیت آن را به عهده دارند، صرفا اهالی تئاتر هستند؛ دولت باید سیاستگزار و حمایت گر باشد.
همت تاکید کرد: باید موازی کاری ها در تئاتر از بین برود چراکه تئاتر نیازمند نگاهی جدی است و باید همه اهالی تئاتر زیر یک چتر قرار بگیرند تا خواسته هایشان را طلب کنند.
استان گیلان دارای ۲۵ گروه نمایشی است و برای نخستین بار، خانه تئاتر گیلان در رشت افتتاح شده است.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
۱۸۸۱/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


خانه تئاتر


بودجه


گیلان

نظرات بسته شده است.