از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14449

200 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدحسین قدیری ابیانه شنبه شب در یادواره شهدای توحیدشهر سبزوار افزود: دشمن تلاش دارد تا برخی نارضایی های مردم از مشکلات اقتصادی را تبدیل به اغتشاش کند و خیلی از افرادی که ندانسته اعتراض می کنند متوجه وخامت اوضاع و نقش خود در بروز مشکلات نیستند. وی اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا […]

به گزارش خطرنگار، محمدحسین قدیری ابیانه شنبه شب در یادواره شهدای توحیدشهر سبزوار افزود: دشمن تلاش دارد تا برخی نارضایی های مردم از مشکلات اقتصادی را تبدیل به اغتشاش کند و خیلی از افرادی که ندانسته اعتراض می کنند متوجه وخامت اوضاع و نقش خود در بروز مشکلات نیستند.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا که ایران را تروریسم می خواند و در پی تشدید تحریم هاست از این تجمعات غیرقانونی حمایت می کند.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: مردم مشکل اقتصادی دارند اما این تجمعات نه تنها در بهبود وضع اقتصادی موثر نیست بلکه وضعیت معیشتی مردم را خراب تر می کند و دشمن نیز تحریم ها علیه ملت ایران را افزایش می دهد.
قدیری ابیانه اظهار کرد: یکی از راههای رفع مشکلات کشور کنار نهادن تنبلی اجتماعی، کاهش اسراف، افزایش ساعات کار و نخریدن کالای خارجی است.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تبدیل به قدرت منطقه ای، جهانی و تاثیرگذار شده، عنوان کرد: پیروزی در عراق و سوریه، بر این موقعیت برتر افزوده است.
وی گفت: امروز تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی و اقتصادی است و دشمن تلاش می کند با ترفندهای مختلف همچون فضای مجازی نسل جوان را از آرمانها، اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کند.
شهرستان سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، حدود یک هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


سیاسی


اغتشاشات خیابانی


دشمن


قدیری ابیانه

نظرات بسته شده است.