از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14386

169 بازدید

به گزارش ایرنا؛ ‘نواز شریف’ نخست وزیر پیشین پاکستان، شامگاه شنبه به عربستان سعودی سفر کرد که در آن کشور به برادرش شهباز شریف و خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن بپیوندد.رسانه های پاکستان شامگاه شنبه گزارش دادند که انتظار می رود؛ نواز شریف که از لاهور به ریاض عزیمت کرده است، دوم ژانویه ۲۰۱۸، […]

به گزارش ایرنا؛ ‘نواز شریف’ نخست وزیر پیشین پاکستان، شامگاه شنبه به عربستان سعودی سفر کرد که در آن کشور به برادرش شهباز شریف و خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن بپیوندد.
رسانه های پاکستان شامگاه شنبه گزارش دادند که انتظار می رود؛ نواز شریف که از لاهور به ریاض عزیمت کرده است، دوم ژانویه ۲۰۱۸، در زمان رسیدگی به دادگاه بعدی خود به پاکستان بازگردد.
گفته می شود که نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ – نواز ( PML-N ) با مقامات عالیرتبه عربستان نظیر شاهزاده محمد بن سلمان و نخست وزیر ترکیه دیدار و گفت و گو کند.
منابع روزنامه پاکستانی می گویند که این دیدار اهمیت بالایی در خصوص بررسی وضعیت کنونی پاکستان و رویدادهای منطقه دارد.
‘شهباز شریف’ سروزیر ایالت پنجاب و برادر نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان هفتم دیماه به دعوت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان راهی این کشور شد.
در رسانه های پاکستان اعلام شد که پیش از این، برنامه ای برای سفر شهباز شریف به عربستان وجود نداشت و این سفر غیر منتظره به دعوت محمد بن سلمان صورت می‌گیرد.
پیش از سفر شهباز شریف، سفیر عربستان با شهباز شریف دیدار کرده و با رساندن پیام محمد بن سلمان از وی دعوت به عمل آورد که هر چه زودتر به ریاض سفر کند و دولت عربستان نیز برای سفر شهباز شریف به ریاض هواپیمای شخصی ارسال کرده بود.
سفر شهباز و نواز شریف به عربستان سعودی در حالی منتشر می‌شود که نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف (حزب حاکم) اعلام کرد برادرش شهباز شریف کاندیدای نخست وزیری در انتخابات آینده است.
آساق**۶۱۲۵**۳۴۰۴**سیدبهادر حسینی**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*


سیاسی


احزطاب پاکیتان


پاکستان و عربستان


سفر نواز شریف

نظرات بسته شده است.