از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14346

104 بازدید

به گزارش خطرنگار، افشین حیدری روز شنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل بسیار بالای ورزش خوزستان، میزبانی اردوهای تیم ملی درچندرشته این ورزش را در برنامه داریم تا از این طریق به افزایش توان فنی کادر اجرایی هیات دوچرخه سواری […]

به گزارش خطرنگار، افشین حیدری روز شنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل بسیار بالای ورزش خوزستان، میزبانی اردوهای تیم ملی درچندرشته این ورزش را در برنامه داریم تا از این طریق به افزایش توان فنی کادر اجرایی هیات دوچرخه سواری استان کمک کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان یکی از دغدغه های مجموعه مدیریت ورزش استان را استفاده بهینه از اماکن ورزشی همچون پیست دوچرخه سواری اهواز عنوان کرد و گفت: دوچرخه سواری خوزستان فصل جدیدی را در سطح کشور شروع کرده است.
وی از برگزاری یک تور تفریحی و گردشگری برای دوچرخه سواران حاضر در این اردو خبر داد و گفت: خوزستان جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری دارد که قطعا برای ورزشکاران استان های دیگر ارزشمند است.
در ادامه غلامرضا وحدت سرپرست هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: هدفمان گسترش این رشته در سطح استان است و سعی می کنیم با مشورت بزرگان این رشته در استان در مسیر پیشرفت گام های موثری برداریم.
وی به حضور هفت دوچرخه سوار خوزستانی در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: احسان خادمی، ایمان رشنو، مجید رشیدی، عرفان خندانی و پارسا مزداب در بخش آقایان و راحله لرکی و ستاره زرگر در بخش بانوان از خوزستان در این اردو حضور دارند.
وحدت عنوان کرد: از بین ۲۰ دوچرخه سوار حاضر در این اردو ۱۴ نفر در دو بخش آقا و خانم برای حضور در رقابت های آسیایی انتخاب می شوند که امیدواریم شاهد حضور بچه های استان در این مسابقات باشیم.
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از روز هشتم دی ماه در پیست بین المللی شهدای خوزستان آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
۹۸۷۹/۶۰۰۲
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

انتهای پیام /*


ورزش


دوچرخه سواری


خوزستان


حیدری

نظرات بسته شده است.