از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14059

373 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این مراسم که مسئولان، خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و جمعی از اتباع افغانستانی مقیم این شهرستان حضور داشتند، پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهرستان از محل مصلی نمازجمعه به سوی گلزار شهدای محله مرانک شهر آبسرد تشییع و به خاک سپرده شد.براساس این گزارش شهید علوی از اتباع […]

به گزارش خطرنگار، در این مراسم که مسئولان، خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و جمعی از اتباع افغانستانی مقیم این شهرستان حضور داشتند، پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهرستان از محل مصلی نمازجمعه به سوی گلزار شهدای محله مرانک شهر آبسرد تشییع و به خاک سپرده شد.
براساس این گزارش شهید علوی از اتباع افغانستان ساکن در دماوند و رزمندگان لشکر فاطمیون بود که در سن ۲۹ سالکی در ماه های گذشته در مبارزه با تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
حسین عبدالله ‌اشرفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم به خبرنگار خطرنگار، گفت: بصیرت شهید علوی با وجود سن کم وی مثال زدنی است و این شهید بزرگوار در راه دفاع از حق و حقیقت به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال خطرنگار، استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


تشییع شهید مدافع حرم


حماسه


ما و شهدا

نظرات بسته شده است.