از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13971

114 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، مستند «روز بصیرت» کاری از گروه سیاسی شبکه ۲ سیماست که شنبه ۹ دی ساعت ۱۹:۵۰ پخش می شود. این مستند روایت گونه از حضور مردم در مقابله با فتنه و ابعاد جهانی حماسه مردم در ۹ دی می گوید. همچنین «حماسه مرم» دیگر مستند در نظر گرفته […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، مستند «روز بصیرت» کاری از گروه سیاسی شبکه ۲ سیماست که شنبه ۹ دی ساعت ۱۹:۵۰ پخش می شود. این مستند روایت گونه از حضور مردم در مقابله با فتنه و ابعاد جهانی حماسه مردم در ۹ دی می گوید. همچنین «حماسه مرم» دیگر مستند در نظر گرفته شده است که یکشنبه ۱۰ دی، ساعت ۱۹:۵۰ پخش خواهد شد.
برنامه «زنده باد زندگی» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمد جعفر خسروی شنبه ۹ دی، ساعت ۱۰:۳۰ به موضوع روز بصیرت و میثاق با ولایت می پردازد. این برنامه با پخش کلیپ و پلی بک های مرتبط و بحث و گفت و گو درباره جشنواره طراحی پوستر حماسه ۹ دی تقدیم مخاطبان می شود.
برنامه «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی نیز با پرداختن به موضوع حماسه ۹ دی و اشاره به بصیرت و آگاهی مردم به صورت زنده شنبه ۹ دی ساعت ۱۸ با مخاطبان همراه می شود.
پخش کلیپ «پرتو خورشید» با صدای کسری کاویانی و شعری از سید کمال هاشم زاده هم از دیگر تدارکات شبکه دو سیما خواهد بود.
همچنین برنامه های «مثبت دو»، «نگی که نگفتی»، «نما دو»، با دعوت از کارشناسان و مهمانان فرهنگی و انقلابی به بررسی حماسه ۹ دی می پردازند.
فراهنگ **۹۲۴۶**۱۸۲۳ خبرنگار: علیرضا مرادی ** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*


فرهنگی


شبکه دو


۹ دی

نظرات بسته شده است.