از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13828

99 بازدید

به گزارش خطرنگار، عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از اصولگرایان معتدل استان و حامیان دکتر روحانی در قزوین افزود: باید بین انتقاد و تخریب تفکیک قائل باشیم و ضمن رعایت اخلاق به دنبال حذف یکدیگر و جریان رقیب نباشیم.استاندار قزوین همچنین گفت: جابجایی و انتقال قدرت باید از روش های منطقی و […]

به گزارش خطرنگار، عبدالمحمد زاهدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از اصولگرایان معتدل استان و حامیان دکتر روحانی در قزوین افزود: باید بین انتقاد و تخریب تفکیک قائل باشیم و ضمن رعایت اخلاق به دنبال حذف یکدیگر و جریان رقیب نباشیم.
استاندار قزوین همچنین گفت: جابجایی و انتقال قدرت باید از روش های منطقی و عقلانی همچون مراجعه به انتخابات و آرای عمومی صورت بگیرد چرا که این موضوع به نفع مردم، نظام و همه جریان های سیاسی است.
زاهدی خاطرنشان کرد: باید با تقویت فعالیت های حزبی،سیاست زدگی را کاهش داده و بستر قعالیت احزاب،رسانه ها و سمن ها را به عنوان نمایندگان افکارعمومی بیش از پیش فراهم کنیم.
مقام ارشد دولت در استان قزوین با بیان اینکه اجتهاد بر روی اسناد بالا دستی جایز نیست، گفت: برنامه ها و سند چشم انداز نباید فدای سیاست زدگی شود.
استاندار قزوین گفت: پس از فراز و نشیب های سیاسی از ابتدای انقلاب تاکنون، کشور به سمت عقلانیت،اعتدال و پذیرش سلایق مختلف سیاسی پیش می رود که باید این مساله را به فال نیک گرفت.
زاهدی اظهار کرد: امروز تقریبا همه جریان های مختلف سیاسی پذیرفته اند که با وجود داشتن نظرها و سلایق مختلف حول محور مشترکاتی چون انقلاب اسلامی و مصالح نظام و منافع ملی حرکت کنند.
وی در ادامه با اشاره به دیدارها و نشست های خود با احزاب و گروه های مختلف سیاسی قزوین،گفت: برگزاری این نشست ها به سود فضای سیاسی استان و کشور است و نباید فراموش کنیم برنامه ها و طرح های مورد نیاز جامعه از متن همین گفت و گوها با فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برمی خیزد.
براساس آخرین آمار استان قزوین دارای ۴۴ حزب و تشکل سیاسی است.
۳۰۱۳
تهیه و انتشار: رضا اولادی

انتهای پیام /*


سیاسی


احزاب


اصولگرایان


استاندار قزوین

نظرات بسته شده است.