از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13776

156 بازدید

خداداد خدام روز چهارنشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: هفت نمایش برگزیده از استان های تهران، سمنان، آذربایجان غربی و مرکزی ۱۴ تا ۱۶ دی ماه امسال در شهرستان های اراک، شازند، ساوه و تفرش به روی صحنه می رود. وی ادامه داد: از استان مرکزی نیز ۲ اثر نمایشی شاه لیرک به […]

خداداد خدام روز چهارنشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: هفت نمایش برگزیده از استان های تهران، سمنان، آذربایجان غربی و مرکزی ۱۴ تا ۱۶ دی ماه امسال در شهرستان های اراک، شازند، ساوه و تفرش به روی صحنه می رود.
وی ادامه داد: از استان مرکزی نیز ۲ اثر نمایشی شاه لیرک به نویسندگی افق و محسن ایرجی و کارگردانی افق ایرجی و اثر نمایشی بدن مقدس به نویسندگی عباس جمالی و کارگردانی مهدی محمدی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند که علاوه بر نمایش در استان مرکزی در استان های چهار محال و بختیاری، لرستان و خوزستان نیز به روی صحنه می روند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی افزود: آثار نمایشی استان مرکزی ابتدا در همایش تئاتر استان ها در تهران بر روی صحنه رفتند که در فرآیند بازبینی هر ۲ نمایش به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.
سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکم تا دوازدهم بهمن ۱۳۹۶ و در هفت بخش تخصصی در تهران برخی از مراکز استان ها برگزار می شود.
۶۰۰ هنرمند در ۲۱ گروه نمایشی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
۳۰۱۷/۳۰۷۵/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنرهای نمایشی


تئاتر فجر


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.