از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13606

58 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ‘محسن مهرعلیزاده’ روز چهارشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان کاشان گفت: دولت باید در زمینه سیاستگذاری کلان، تصویب قانون از مجلس و نظارت بر اجرای آن تمرکز کند تا مشکلات در واگذاری امور اجرایی به مردم برطرف شود.وی با تاکید بر تغییر نگرش دولت افزود: بی نیازی از مردم، […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ‘محسن مهرعلیزاده’ روز چهارشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان کاشان گفت: دولت باید در زمینه سیاستگذاری کلان، تصویب قانون از مجلس و نظارت بر اجرای آن تمرکز کند تا مشکلات در واگذاری امور اجرایی به مردم برطرف شود.
وی با تاکید بر تغییر نگرش دولت افزود: بی نیازی از مردم، بیماری است که پس از کشف نفت بر جان دولت ها افتاد و باید نگاه بی نیازی دولت به بخش خصوصی تغییر کند زیرا آنها فعالیت ها را با سرعت بیشتری نسبت به دولت انجام می دهند.
استاندار اصفهان بیان کرد: سرمایه گذاران با وجود همه مشکلات، پا برجا ایستاده و به فعالیت خود ادامه می دهند که باید ستایش شوند زیرا بسیاری از مسائل موجود در جامعه با توجه به تولید، سرمایه گذاری، خدمات و صادارات برطرف شدنی است.
او با انتقاد از برخورد نامناسب با تولیدکنندگان حقیقی به دلیل مشکلاتی در تسویه دارایی، تامین اجتماعی و تاخیر در بازپرداخت تسهیلات عنوان کرد: فرصت قانونی برای قانون پذیر شدن جامعه است و اگر این فضا تغییر نکند، با مسئولان امر به جد برخورد خواهد شد.
مهرعلیزاده بروز برخی آسیب های اجتماعی را ناشی از مشکلات معیشتی عنوان کرد و گفت: فعالان اقتصادی اشتغال، معیشت، رفاه و درآمد مردم را تضمین می کنند و فرماندار باید برای تامین آینده فرزندان این مرز و بوم در برابر افرادی که در مسیر کارافرینان سنگ اندازی می کنند، رسیدگی و ایستادگی کند.
وی با تاکید بر شناسایی مشکلات بزرگ بخش صنعت مانند تفویض برخی اختیارها ادامه داد: کاشان از جمله نقاط دارای ظرفیت تولید صادرات محور است که باید مورد توجه باشد زیرا در شرایط کنونی با توجه به رقابت زیاد، بازار و قیمت محدود داخل، صادرات یکی از بهترین روش های توسعه کشور به شمار می رود.
استاندار اصفهان همچنین گفت: کاشان منطقه مناسبی برای کاهش اشتغال و رفع بیکاری محسوب می شود و حتی می تواند به قطب اقتصادی منطقه تبدیل شود که پیش نیاز آن شناسایی ظرفیت ها و سرمایه گذاران است.
بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان فعال می باشد.
این شهرستان با جمعیت ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار اصفهان


کاشان


محسن مهرعلیزاده

نظرات بسته شده است.