از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13605

108 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتند: در جنگ باید حدس بزنید، دشمن می‌خواهد چه‌کار کند. امروز حدس زدن نیاز ندارد، هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند، برای این که مردم را ناامید […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتند: در جنگ باید حدس بزنید، دشمن می‌خواهد چه‌کار کند. امروز حدس زدن نیاز ندارد، هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند، برای این که مردم را ناامید و بدبین کنند و اعتماد به نفس مردم را بگیرند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: متأسفانه در داخل هم گروهی، درست همان کار دشمن را ادامه می‌دهند: ناامید کردن مردم، متهم کردن، دروغ‌های شاخدار دشمن‌ساز را در ذهن مردم جا انداختن؛ این‌ها کارهایی است که عده‌ای انجام می‌دهند.
ایشان افزودند: آنها تقوا ندارند؛ آن کسانی که کار دشمن را در داخل انجام می‌دهند تقوا ندارند. دین آنها سیاسی است؛ به‌جای آن که سیاستشان دینی باشد، دینشان سیاسی‌کاری است.
رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: همان کار دشمن را انجام می‌دهند که فلان جناح یا فلان‌کس را بالا یا پایین ببرند. بعضی‌ها صاحب رسانه‌اند، بعضی‌ها صاحب منبرهای تبلیغاتی هستند، می‌توانند حرف بزنند و نه خدا، نه دین، نه انصاف را رعایت نمی‌کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: این‌ها دشمن را به قیمت ناامید کردن مردم و نسل جوان شاد می‌کنند ؛ بخصوص کسانی که همه‌ امکانات مدیریتی یا امروز دستشان است یا دیروز دستشان بوده، فرقی نمی‌کند؛ تمام امکانات دست این‌ها بوده یا هست و آن‌وقت به قول فرنگی‌مآبان، نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند.
ایشان تصریح کردند: این کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. آنها باید پاسخگو باشند. بنده‌ای که امکانات در اختیارم است، نمی توانم مدعی باشم، باید پاسخگو باشم که چه کردم با این امکانات. به جای این که پاسخگویی کنم، نقش مدعی را علیه این و آن بازی کنم، مردم قبول نمی کنند این را، حال ممکن است کسی فکر کند در مردم تاثیر میگذارد. مردم هم آگاهند و نمی پذیرند این را.
مشروح خبر و تصاویر این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.
نهم دی به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
سیام**۹۳۱۴**۱۳۳۶
تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


نهم دی


آیت الله خامنه ای


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظرات بسته شده است.