از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13464

122 بازدید

به گزارش خطرنگار، «احمد صادقی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اعلام این خبر ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در وضعیت زرد قرار داشته و همچنان فعال است. نمایندگان دستگاه‌ها در این ستاد در صورت نیاز، تصمیم مقتضی را خواهند گرفت.صادقی افزود: این زمین لرزه در گسل ملارد رخ داده و ارتباطی […]

به گزارش خطرنگار، «احمد صادقی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اعلام این خبر ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در وضعیت زرد قرار داشته و همچنان فعال است. نمایندگان دستگاه‌ها در این ستاد در صورت نیاز، تصمیم مقتضی را خواهند گرفت.
صادقی افزود: این زمین لرزه در گسل ملارد رخ داده و ارتباطی با گسل‌های پایتخت نداشته است. در شهر تهران جای نگرانی نداریم.
وی ادامه داد: به شهرداران شب اعلام شده که در صورت نیاز و مراجعه مردم، در‌های سوله‌های بحران و اماکن عمومی را به روی شهروندان باز کنند.
«محمد حسین مقیمی» استاندار تهران هم گفت: ستادهای بحران بهارستان، قدس، شهریار و ملارد در آماده باش کامل هستند. از مردم می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند و اخبار درست را تنها از کانال های رسمی دریافت کنند.
زمین لرزه مذکور ساعت ۰۰:۵۴:۳۳ بامداد چهارشنبه به بزرگی ۴٫۲ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داد و مرکز آن مرز استان‌های تهران و البرز در نزدیکی ملارد اعلام شد.
در همین رابطه ساعتی پیش جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران با حضور اعضای شورای هماهنگی تشکیل شد.
شبس ** ۹۳۸۶ *۱۴۸۸* خبرنگار: مهران معینی جم*انتشار دهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*


سیاسی


ملارد۹۶


مصلی تهران


حرم امام

نظرات بسته شده است.