از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13345

121 بازدید

به گزارش خطرنگار، از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت الله آملی لاریجانی در این بازدید که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، به صورت مستقیم با برخی ساکنان محله فولادی سرپل ذهاب که در جریان زلزله ۲۱ آبان بیشترین خسارت را دیده است، گفت و گو کرد.رئیس قوه قضائیه همچنین در یکی از […]

به گزارش خطرنگار، از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت الله آملی لاریجانی در این بازدید که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، به صورت مستقیم با برخی ساکنان محله فولادی سرپل ذهاب که در جریان زلزله ۲۱ آبان بیشترین خسارت را دیده است، گفت و گو کرد.
رئیس قوه قضائیه همچنین در یکی از چادرهای ساکنان این منطقه نیز حضور یافت و در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت.
آیت الله آملی لاریجانی در ادامه بازدید از سرپل ذهاب به صورت سرزده به دبستان کانکسی قیام در این شهرستان رفت و با دانش آموزان این مدرسه در فضایی صمیمانه به گفت و گو پرداخت.
رئیس قوه قضائیه همچنین با حضور در دادگستری شهرستان سرپل ذهاب، از نزدیک در جریان فعالیت های مسئولان قضایی این شهرستان که در تعدادی چادر به ارائه خدمت می پردازند، قرار گرفت.
آیت الله آملی لاریجانی در طول مدت بازدید از این منطقه، دستورات لازم برای رفع مشکلات حادثه دیدگان را صادر کرد و علاوه بر این دستور داد تا نامه های نوشته شده توسط ساکنان این منطقه جمع آوری و مورد بررسی قرار گیرد.
در جریان این بازدید، استاندار کرمانشاه و همچنین فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، توضیحات لازم را به رئیس دستگاه قضایی ارائه کردند.
وزیر دادگستری، نماینده سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، دادستان کل کشور، رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه، معاون مالی و اداری قوه قضائیه، معاون راهبردی دستگاه قضایی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه و جمعی دیگر از مسئولان قضایی، آیت الله آملی لاریجانی را در این بازدید همراهی کردند.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.
این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
۳۰۳۳/۱۷۷۲ *خبرنگار: فرزاد نویدی **انتشار: مجید ملازاده

انتهای پیام /*


سیاسی


زلزله۹۶


رئیش قوه قضائیه


کرمانشاه

نظرات بسته شده است.