از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13304

99 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز -سه شنبه- مجلس در تذکری گفت: عده‌ای گفتند ما اصلاح طلبان از اینکه به دکتر روحانی رأی داده‌ایم پشیمان هستیم، در پاسخ به این افراد می گویم، ما همچنان از این دولت حمایت می‌کنیم و از رای خود هم پشیمان نیستیم اما این بدان […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز -سه شنبه- مجلس در تذکری گفت: عده‌ای گفتند ما اصلاح طلبان از اینکه به دکتر روحانی رأی داده‌ایم پشیمان هستیم، در پاسخ به این افراد می گویم، ما همچنان از این دولت حمایت می‌کنیم و از رای خود هم پشیمان نیستیم اما این بدان معنا نیست که از این دولت انتقاد نکنیم، لذا دولت باید به افکار عمومی توجه داشته باشد.
وی افزود: مجلس درباره گرانی‌هایی که در لایحه بودجه ۹۷ پیش‌بینی شده(گرانی بنزین، اقلام و یارانه ها) مانند دولت عمل نخواهد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ما مردم مظلومی در تهران داریم .هرچند که پایتخت نشین هستند اما بسیاری از مشکلاتشان همچنان پابرجاست، لذا خواهشمندم در این زمینه دولت توجه و دقت کافی را داشته باشد.
کواکبیان در ادامه خطاب به زنگنه وزارت نفت گفت: وزیر نفت باید توضیح دهد که چرا در زمان جنگ عراق علیه کویت، چاه‌ها را خاموش می‌کنیم اما ۲ ماه است که چاه رگ سفید مورد غفلت واقع شده است؟
وی از زنگنه خواست هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند.

** سوال ملی کواکبیان از وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد

سوال ملی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس افزود: سوال ملی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت برگزار نشدن شورای ساماندهی پایتخت اعلام وصول می شود.

سیام**۹۱۲۱ خبرنگار: سمیه لاری
انتشار:کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


کواکبیان


تذکر

نظرات بسته شده است.