از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13045

129 بازدید

امیرعلی نیکبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه اهدای کتاب به کتابخانه ها منحصر به برگزاری جشنواره و یا مناسبت های خاصی نیست، ادامه داد: علاقه مندان می توانند در تمام سال با مراجعه به کتابخانه های عمومی اقدام به اهدای کتاب کنند.وی از برگزاری هشتمین جشنواره ‘اهدای کتاب، […]

امیرعلی نیکبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه اهدای کتاب به کتابخانه ها منحصر به برگزاری جشنواره و یا مناسبت های خاصی نیست، ادامه داد: علاقه مندان می توانند در تمام سال با مراجعه به کتابخانه های عمومی اقدام به اهدای کتاب کنند.
وی از برگزاری هشتمین جشنواره ‘اهدای کتاب، اهدای دانایی’ طی اسفند سال جاری در سطح کتابخانه های عمومی استان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته شهروندان استان زنجان بیش از ۸۰ هزار نسخه کتاب در قالب این جشنواره به کتابخانه های عمومی اهدا کردند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در زمان حاضر حدود ۷۷ هزار نفر در این استان در کتابخانه های عمومی عضو هستند که این میزان حدود هفت درصد جمعیت استان را شامل می شود.
میانگین میزان عضویت در کتابخانه های عمومی در سطح کشور ۳ درصد جمعیت است.
نیکبخش با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد، افزود: هم اکنون ۹۲ باب کتابخانه عمومی در سطح استان زنجان فعال هستند که ۳۳ باب آن در روستاها قرار دارد.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


اهدای کتاب


کتابخانه عمومی

نظرات بسته شده است.