از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12854

93 بازدید

به گزارش خطرنگار، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در نشستی با حضور جمعی از مدیران استانداری مرکزی در حوزه علمیه خاتم الانبیاء(ص) اراک، افزود: تشریح و تبیین اقدامات انجام شده باید در حوزه اطلاع رسانی دولت پررنگ دیده شود و در ایام الله دهه فجر زوایای این اقدامات به مردم شناسانده شود.وی […]

به گزارش خطرنگار، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در نشستی با حضور جمعی از مدیران استانداری مرکزی در حوزه علمیه خاتم الانبیاء(ص) اراک، افزود: تشریح و تبیین اقدامات انجام شده باید در حوزه اطلاع رسانی دولت پررنگ دیده شود و در ایام الله دهه فجر زوایای این اقدامات به مردم شناسانده شود.
وی ادامه داد: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.
امام جمعه اراک بیان کرد: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت ملت ایران برای شکرگزاری از نعمت انقلاب اسلامی و گسترش دین و معنویت در جامعه است.
وی اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران وظیفه دارند تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند و از همه ظرفیت شهری و روستای شهرستان را در راستای تحقق این مهم به کار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود اینکه یک موهبت الهی به شمار می رود اما یک موقعیت زودگذر است، بنابراین مسئولان و به خصوص فرمانداران باید از فرصت پیش رو در راستای ایجاد خدمات ماندگار استفاده کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان اولین وظیفه فرمانداران به آنها ابلاغ شده است.
فتح الله حقیقی افزود: فرماندارن، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند از برگزاری همایش ها و نشست های حاشیه ای بپرهیزند و همه ظرفیت های موجود را در راستای تقویت بنیه اقتصادی مردم به کار گیرند.
وی، پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی را یکی دیگر از وظایف فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی دانست و گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب ساماندهی و مقابله با آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، مفاسد اخلاقی است که مسئولان باید برای تحقق این خواسته معظم له بیش از پیش تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی افزود: عملکرد فرمانداران و مسئولان در کنترل آسیب های اجتماعی باید به گونه ای باشد که پس از تشرح و تبیین برای مردم، جامعه از عملکرد مسئولان رضایت داشته باشند.
وی اضافه کرد: تلاش برای جلب رضایتمندی آحاد جامعه، گسترش اعتماد عمومی به مسئولان و در نهایت وحدت اجتماعی در راستای تکریم اقشار مختلف مردم از دیگر وظایف فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی است.
حقیقی، تلاش برای برقراری امنیت پایدار در جامعه را از دیگر وظایف فرمانداران دانست و گفت: تلاش برای شناسایی نقاط آسیب پذیر با هدف جلوگیری از تصادفات درون و برون شهری و همچنین تامین خواسته های جامعه کارگری برای جلوگیری از تجمع های غیرقانونی باید در دستور کار فرمانداران و مسئولان قرار بگیرد.
در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانداران و تنی چند از مدیران کل استانداری مرکزی حضور داشتند.
استان مرکزی یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.
۳۰۱۷/ ۶۰۱۳/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*


فرهنگی


نماینده ولی فقیه


عملکرد نظام


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.