از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12555

102 بازدید

جلال میرزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: اتاق های فکری در جریان اصولگرا وجود دارد که طراحی هایی دارند و به نوعی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دنبال حفظ رای۱۶ میلیونی خود و برنامه ریزی برای تضعیف پایگاه اجتماعی دکتر روحانی و اصلاح طلبان بودند. بیان موضوعاتی همچون پشیمان […]

جلال میرزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: اتاق های فکری در جریان اصولگرا وجود دارد که طراحی هایی دارند و به نوعی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دنبال حفظ رای۱۶ میلیونی خود و برنامه ریزی برای تضعیف پایگاه اجتماعی دکتر روحانی و اصلاح طلبان بودند. بیان موضوعاتی همچون پشیمان هستم، محصول این اتاق های فکر است.
وی افزود: در این زمینه بیگانگان نیز با بیان این شعار، هدفشان تضعیف ایران و تشدید اختلافات داخلی است و می خواهند از شرایطی که ایجاد شده در راستای منافع خود استفاده کنند.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: در حوزه سیاست کنش و واکنش هایی وجود دارد که این مساله طبیعی است، اصلاح طلبان اگر نقدی به دولت و عمکرد روحانی دارند، نقد درون خانوادگی است، آنان مانند اصولگراها نیستند که به سمت تقدس گرایی بروند و انتقاد نکنند.
میرزایی ادامه داد:این انتقادها در راستای اصلاح است و به معنای پشیمانی نیست . ما از دولت حمایت می کنیم.
به گزارش خطرنگار، چندی است که برخی منتقدان دولت و رسانه های بیگانه با هشتک پشیمان هستم علیه دولت و رییس جمهوری مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند و مدعی شده اند که اصلاح طلبان از انتخاب دکتر روحانی پشیمان شده اند که بسیاری از اصلاح طلبان با هشتک پشیمان نیستیم پاسخ آنان را داده اند.
سیام**۹۱۲۱ خبرنگار: سمیه لاری
انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


پشیمان نیستم

نظرات بسته شده است.